پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان، مدعی شده که زلاتان ابراهیموویچ قصد دارد به دوران فوتبالش ادامه دهد.

زلاتان قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، زلاتان روز چهارشنبه و پس از شش ماه تحمل درد و طی کردن روندهای درمانی متفاوت مجبور به انجام عمل جراحی روی زانوی پای چپش شد. 
گفته می‌شود که دوران نقاهت این بازیکن بین شش تا هشت ماه خواهد بود و این یعنی او تا اوایل سال 2023 میلادی قادر به حضور در میادین نیست. 
بسیاری در روزهای اخیر مدعی شده بودند که این به معنای خداحافظی این ستاره سوئدی از دنیای فوتبال است اما پائولو مالدینی چنین نظری ندارد. 
مدیر ورزشی میلان در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« تا جایی که من می‌دانم تصمیم او این است که به فوتبال ادامه دهد.»
مالدینی درباره احتمال ادامه همکاری با زلاتان گفت:« ما تصمیم گرفتیم دو هفته دیگر دیدار کنیم. من مشکلی در رسیدن به این توافق نمی‌بینم. او مطمئنا شرایط خوبی ندارد چون کم بازی کرده است. باید ببینیم دو هفته دیگر چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
زلاتان در طول این فصل بارها و بارها به دلیل مصدومیت از ترکیب میلان کنار گذاشته شد و فرصت چندانی برای کمک به این تیم پیدا کرد. او روز پنجشنبه گفت که تقریبا شش ماه است درست نخوابیده و در طول این مدت به صورت مداوم از مسکن‌های مختلف استفاده کرده است.