هافبک مس رفسنجان تنها کسی بود که قهرمانی استقلالی ها را به آن ها تبریک نگفت.

توضیح هافبک مس رفسنجان درباره حرکت جنجالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در خانه مغلوب استقلال شد مهرداد رضایی که به دلیل نایستادن در طول قهرمانی به یکی از سوژه های این بازی تبدیل شد در این باره به خبرنگار ما گفت: ما در دقایق ابتدایی موقعیت گل هم داشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم و باید نیمه اول با گل زمین را ترک می کردیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و طبق قانون نانوشته فوتبال هر زمان که گل نزنی گل میخوری و ما روی دو اتفاق گل خوردیم و متاسفانه شکست از این بازی نصیب ما شد‌.
او در مورد اینکه چرا حاضر نشد در تونلی که هم تیمی هایش به مناسبت قهرمانی برای استقلال تشکیل داده بودند بایستد ادامه داد: من نمی‌دانم چرا این مسئله را بزرگ میکنید؟ چیز خاصی نبود و صحبتی در این باره ندارم.
این بازیکن در واکنش به برخی صفحات استقلالی که اعتقاد دارند رضایی با این کار به هواداران پرسپولیس چراغ سبز نشان داده گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و بیشتر از این به آن نمی پردازم.

هافبک مس در مورد حضور هواداران شان پشت در ورزشگاه عنوان کرد: در چند بازی خانگی که داشتیم هواداران ما را شرمنده خود کردند به استادیوم آمدند و ما را تشویق کردند. ای کاش آنهایی که پشت در ماندند هم اجازه پیدا میکردند وارد ورزشگاه شوند ولی نشد.
رضایی در پایان در مورد دیدار پیشرو افزود: لیگ را با بازی با پیکان به اتمام میرسانیم،این را به خوبی می‌دانیم که پیکان یک تیم جوان و با انگیزه است ولی می خواهیم هر طور شده سه امتیاز را بگیریم زیرا خیلی برای مان اهمیت دارد بازی آخر را با برد تمام کنیم تا خستگی این یک سال در برود.