برای نخستین بار، محمد دانشگر در یک بازی استقلال موفق به گلزنی شد ولی آبی‌پوشان برنده از زمین خارج نشدند.

برای  اولین بار، دانشگر گل زد و استقلال نبرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ارسال خوب جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه، با پرواز بلند محمد دانشگر همراه شد و مدافع پیش‌تاخته آبی‌ها بالاتر از مدافعین حریف توانست با یک ضربه سر دیدنی، دروازه مظاهری را باز کند. گلی که دوام زیادی نداشت و استقلال چند دقیقه بعد روی یک ضد حمله غافلگیر شد و پس از خطای پنالتی حسینی، دروازه این تیم نیز باز شد.

در ادامه نیز تلاش استقلالی‌ها برای رسیدن به گل برتری بی‌نتیجه بود و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. این یک امتیاز شاید برای ادامه راه ‌آبی‌ها و کسب عنوان قهرمانی ارزش بالایی داشته باشد اما یک رکورد ویژه و خاص را از مدافع گلزن این تیم گرفت.

محمد دانشگر چهارمین فصل حضورش در استقلال را تجربه می‌کند. این بازیکن در لیگ هجدهم به این تیم پیوست و در این مدت 113 بار در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و روز گذشته موفق شد برای دوازدهمین بار، با پیراهن استقلال گلزنی کند.

نکته جالب در خصوص دانشگر این است که او 11 گل قبلی خود را در 11 دیدار به ثمر رسانده بود و استقلال در تمامی این 11 مسابقه برنده از زمین خارج شده بود. نخستین گل دانشگر برای آبی‌پوشان در بازی با سایپا به ثمر رسید و او دروازه تیمش سابقش را باز کرد. مسابقه‌ای که با پیروزی دو بر یک تیم وینفرد شفر به پایان رسید.

دانشگر پس از آن دروازه تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا، صنعت نفت، شاهین بوشهر، ذوب‌آهن، شهر خودرو و پیکان را در رقابت‌های لیگ، پیکان و پرسپولیس در جام حذفی و العین در لیگ قهرمانان آسیا را بازکرده بود که استقلال در تمامی این بازی‌ها موفق شده بود برنده از زمین خارج شود که البته در دربی تهران، آبی‌ها در ضربات پنالتی پیروز شدند.

روز گذشته برای نخستین‌بار محمد دانشگر موفق شد دروازه تیمی را باز کند که در پایان آن بازی، استقلال برنده از زمین خارج نشود تا بدین صورت رکورد خاص این مدافع بوشهری شکسته شود.