بعد از دربی و تساوی پرسپولیس مقابل استقلال که با جنجال بزرگی نیز همراه بود، یحیی گل محمدی با انتشار پستی خداحافظی خود را اعلام کرده و هنوز هم پاسخ روشنی برای ادامه همکاری با این تیم نداشته است.

آغاز سال 1401؛ وضعیت مبهم یحیی با پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف 6 امتیازی پرسپولیس با استقلال همچنان باقی ماند و علی‌رغم تلاش یحیی گل‌محمدی در دربی که حتی توانسته بود از حریف دیرینه پیش بیفتد هم جبران نشده است و تساوی در این بازی پرماجرا، کار این تیم را در هفت هفته پایانی با اما و اگر زیادی مواجه کرده است.

سرمربی سرخ‌ها که علی‌رغم گلی که علی نعمتی در نیمه اول به ثمر رسانده بود و این تیم را در آستانه یکی از ارزشمندترین بردها در دربی قرار داده بود، نتوانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت با توقف در این جدال، کار برای رقابت و دستیابی دوباره به‌عنوان قهرمانی برای آنها سخت‌تر شده است. یحیی گل محمدی که در دقایق پایانی این بازی و در لحظه‌ای که تصمیم به تعویض سیدجلال حسینی با سعید آقایی داشت، با تاخیری که به‌وجود آمد و در نهایت تیمش 10 نفره برابر حریف گل تساوی را دریافت کرده بود، عصیان بزرگی از خود به‌نمایش گذاشته بود، بعد از اخراج از سوی سیدعلی و جملات آتشینی که بعد از بازی اعلام کرد، خداحافظی‌اش را با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد و حتی تماس رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه نیز در شرایط کنونی نتوانسته او را به نیمکت تیم بازگرداند.

گل محمدی البته هنوز پاسخ روشنی به ادامه همکاری با این باشگاه و دنبال کردن کار خود برای هفت هفته پایانی نداده است. او بعد از خداحافظی اینستاگرامی و تماس کوتاهی که با مدیرعامل باشگاه داشت، تلفن خود را از دسترس خارج کرد و در ادامه نیز با غیرفعال کردن صفحه اینستاگرامی‌اش همه را در ابهام بزرگی قرار داده که سرنوشت او و پرسپولیس به کجا خواهد انجامید.

اما اکنون خبر می‌رسد سرمربی سرخ‌ها برای استراحت و آرامش ذهنی یک سفر داخلی کوتاه را در نظر گرفته است. برخی هواداران این تیم از حضور وی در جزیره کیش خبر می‌دهند و تصاویری از عکس‌های یادگاری و سلفی خود را با وی نیز به‌نمایش گذاشته‌اند. با این حال سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالات پرتکرار هواداران پرسپولیس در جزیره کیش درباره آینده حضورش روی نیمکت این تیم، همچنان سیاست سکوت را در پیش گرفته و هیچ پاسخ روشنی در این‌باره نداده است. گفته می‌شود یکی از پاسخ‌های پرتکرار یحیی گل محمدی به هواداران این تیم در این جزیره، گفتن جمله «نگران نباشید و خیر است» بوده است.

با این حال با گذشت دقایقی کوتاه از سال جدید و در شرایطی که تمرینات دوباره تیم‌های لیگ برتری بعد از تعطیلی تقریبا 5 روزه بار دیگر برای شروع ماراتن لیگ از تقریبا 72 ساعت تا 4 روز دیگر استارت خواهد خورد، باید دید در اولین تمرین نوروزی پرسپولیس چه اتفاقاتی خواهد افتاد و آیا یحیی گل محمدی که آخرین کناره‌گیری‌اش از نیمکت این تیم در نقل و انتقالات زمستانی و به‌واسطه عدم برآورده شدن انتظاراتش (پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای فنی، تامین زمین تمرین و حضور موفق در نقل و انتقالات) بوده، آیا بار دیگر بعد از دستیابی به آرامش مدنظر، پا به مجموعه شهید کاظمی خواهد گذاشت تا تیمش را برای مصاف حساس مقابل هوادار تهران و تقابل با شاگردان رضا عنایتی آماده کند یا خیر.

به نظر شما یحیی گل‌ محمدی این‌بار چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا بار دیگر با درک شرایط حساس پرسپولیس طی هفت بازی باقی‌مانده به نیمکت این تیم بازخواهد گشت؟