به نظر می‌رسد عثمان دمبله در آستانه توافق با باشگاه چلسی قرار گرفته است.

ستاره محبوب ژاوی در آستانه انتقال به چلسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و همچنان خبری از تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با این باشگاه نیست. عملکرد خوب او در چند هفته آخر باعث شده که مدیران بارسا به‌شدت خواهان حفظ دمبله در این تیم باشند، خصوصا که ژاوی نیز علاقه زیادی به ادامه همکاری با این بازیکن دارد اما تلاش آنها جواب نداد.

در حقیقت به نظر می‌رسد که خود ستاره فرانسوی نیز علاقه زیادی به ماندن در نوکمپ دارد اما اختلاف بر سر مسائل مالی باعث شده مذاکرات دو طرف به بن‌بست بخورد. از طرفی شرایط خاص قرارداد او و احتمال جذب این ستاره فرانسوی به‌عنوان بازیکن آزاد، باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی شرایط او را زیر نظر داشته باشند که اخیرا گفته شد که در این بین پاری‌سن‌ژرمن و چلسی از شانس بیشتری برای به‌خدمت گرفتن او برخوردار هستند.

در همین راستا موندو دیپورتیوو دقایقی پیش طی خبری فوری به نقل از سایت 90Min مدعی شد که عثمان دمبله در آستانه توافق با باشگاه چلسی قرار گرفته است. همان‌طور که گفته شد چلسی ماه‌هاست که وضعیت این ستاره فرانسوی را بررسی می‌کند و توماس توخل که پیش از این در دورتموند با دمبله همکاری کرده، تاثیر زیادی در نهایی‌شدن احتمالی این انتقال خواهد داشت. 

به‌دلیل مشکلات به‌وجود آمده برای رومن آبراموویچ و فروش باشگاه توسط او، چلسی نتوانست در هفته‌های اخیر هیچ فعالیت اقتصادی خاصی انجام دهد اما به نظر می‌رسد که بعد از روی کار آمدن مالکان جدید، جذب احتمالی دمبله اولین اقدام مهم و بزرگ آنها خواهد بود. از طرف دیگر بارسلونا نیز همچنان منتظر است تا ایجنت عثمان دمبله به آخرین پیشنهاد آنها پاسخ دهد که البته به نظر می‌رسد با توجه به خبر توافق با چلسی، جواب او به بلوگرانا قطعاً منفی خواهد بود.