فرلان مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید مدعی شد این تیم نیمه دوم درخشانی برابر لیورپول داشته است.

هر چه گذشت بیشتر بر لیورپول مسلط شدیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصلی که تمام قدرت های بزرگ فوتبال اروپا را مغلوب کرد، در فینال نیز با یک گل از سد لیورپول گذشته و عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را دوباره به خود اختصاص داد. فرلان مندی مدعی شد رسیدن به این موفقیت رویای دوران کودکی او بوده و هر چه از جریان بازی گذشته، رئال مادرید بیشتر بر توپ و میدان مسلط شده است.

فرلان مندی گفت: "ما موفق به فتح لیگ قهرمانان در پاریس شدیم. من خودم اهل منطقه ای در پاریس هستم و به همین دلیل برای رئال مادرید و خودم بسیار خوشحالم. در نیمه اول این لیورپول بود که کمی بیشتر از ما توپ را در اختیار داشت، اما ما در نیمه دوم بازگشت بسیار خوبی به جریان مسابقه داشته و توانستیم همدیگر را در زمین پیدا کنیم. در نیمه دوم موفق شد فوتبال مورد نظر خود را بازی کنیم و شرایط خوب پیش رفت، در نهایت نیز با گلزنی و کسب پیروزی کار را تمام کردیم. 

ما توانستیم بازیکنان لیورپول را در نیمه دوم کنترل کنیم و اتفاقات خوب و به سود ما پیش رفت. سفر دیوانه واری در این فصل داشتیم و در نهایت موفق شدیم با طی کردن مسیری دشوار به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز دست پیدا کنیم. حتی من دیگر نمی توانم بیشتر از این در مورد این فصل رئال مادرید توضیح دهم، ما بسیار مفتخریم که به این موفقیت دست یافته و در فینال بزرگ نیز پیروز شدیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان رویای دوران کودکی من بود."