ستاره لایپزیش احتمال بازگشت خود به پی‌اس‌جی را رد نکرد.

بازگشت به پی‌اس‌جی؟ پاریس در قلب من است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر انکونکو، ستاره لاپزیش و بهترین بازیکن فصل بوندس‌لیگا محصول آکادمی پی‌اس‌جی است ولی سال 2019 به دلیل تراکم در خط حمله پاریسی‌ها از این تیم جدا شد و به لایپزیش پیوست. او متولد حومه پاریس است و با وجود تمایل به بازی در پی‌اس‌جی، چاره‌ای جز جدایی نداشت. 

تصمیمی که کاملا به سود او شد و در لایپزیش حالا ستاره‌ای تاثیر گذار است. او در پی‌اس‌جی 78 بازی انجام داد، 11 گل زد و 4 پاس گل داد. برای انتقال او لایپزیشی‌ها تنها 13 میلیون یورو هزینه کردند که حالا به نظر خنده دار می‌آید. انکونکو فصل گذشته در 52 بازی 35 گل زد و 16 پاس گل داد. از لحاظ آمار گلزنی تنها لواندوفسکی، بنزما و امباپه بالاتر از او قرار گرفتند.

تیم‌های بزرگی خواهان جذب انکونکو هستند از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید و لیورپول اما شایعاتی در مورد علاقه پی‌اس‌جی هم به گوش می‌رسد. ستاره فرانسوی در مورد آینده‌اش گفت:« بازگشت به پی‌اس‌جی؟ پاریس شهر من است و پی‌اس‌جی در قلب من جای دارد. من هیچ دری را به روی خودم نمی‌بندم و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. علاقه تیم‌های بزرگ به من باعث غرور است و البته اینکه لایپزیش هم دوست دارد هر طور شده مرا حفظ کند برایم جای افتخار دارد. ببینیم چه خواهد شد.»