رامین رضاییان از باشگاه پرسپولیس خواست تا قراردادش را منتشر کنند.

توضیح شفاف رامین در مورد قرارداد ۶ میلیاردی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش  "ورزش سه"، پس از صحبت‌های شب گذشته رامین رضاییان در برنامه فوتبال برتر مبنی بر اینکه به صورت رایگان در پرسپولیس بازی کرده، رضا درویش این ادعا را تکذیب کرد و از قرارداد «بیش از شش میلیاردی» او خبر داد.

حالا رضاییان در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته، توضیح داده که رقم پرداختی از سوی باشگاه پرسپولیس (نزدیک به ۷ میلیارد) برای رضایت نامه او بوده و دستمزدش از پرسپولیس ۵۰۰ میلیون تومان است.

مدافع راست پرسپولیس همچنین از این باشگاه خواسته تا قراردادش را منتشر کنند.

اظهارات رامین رضاییان را می‌خوانید:

* پول رضایت نامه از دستمزد جداست

صحبت‌هایی که باشگاه محترم پرسپولیس انجام می‌دهد، همان حرفی است که دیشب زدم. من دیشب در صحبت‌هایم از باشگاه پرسپولیس بابت همراهی و مبلغی که برای رضایتم پرداخت کردند، تشکر کردم. ما دو حالت داریم یکی اینکه بازیکن حقوق می‌گیرد و دیگری پول رضایت برای ترانسفر است و پول رضایت‌نامه را نباید جزو قرارداد حساب کنیم.

* الدحیل پاسخ نامه پرسپولیس را نداد

باشگاه پرسپولیس کاملا در جریان است و بگذارید من واضح بگویم. باشگاه پرسپولیس به السیلیه نامه می‌زد برای انتقال من و بعد به باشگاه الدحیل نامه زدند که آخرین نامه آنها بی‌جواب ماند. مبلغی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار را گفتند به عنوان رضایت نامه می‌دهیم و من این نامه را دارم. باشگاه الدحیل این نامه را جواب نداد و منتفی شد.

* باشگاه الدحیل شرایط سختی گذاشت

روز آخر با پیگیری‌های من، باشگاه الدحیل گفت رامین بیا در باشگاه و بعد یکسری شرایط سخت را جلوی من گذاشتند. یک چیزی نزدیک به دو ماه حقوق را باید می‌بخشیدم. من به امیرهوشنگ سعادتی (ایجنت) زنگ زدم و گفتم به باشگاه پرسپولیس بگو می‌توانی اینقدر را اوکی کنی؟ آقای درویش هم درست گفت (بیش از شش میلیارد) اما چون به دلار بود چیزی نزدیک به هفت میلیارد تومان شد. یعنی وقتی ۲۵۰,۰۰۰ دلار را تبدیل می‌کردی، تفاوتش می‌شد همین مبلغی که آقای درویش گفت.

* پرسپولیس به دلیل تحریم نمی‌توانست پول منتقل کند

این مبلغ به خاطر اینکه روز آخر نقل و انتقالات بود،  باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست این مبلغ را به دلیل تحریم‌ها به باشگاه الدحیل پرداخت کند. و چون آخرین روز نقل و انتقالات در ایران بود به همین دلیل من به باشگاه الدحیل اعلام کردم که این مبلغ نزدیک به دو ماه حقوق خود را می‌بخشم و معادل آن را که نزدیک به یک ماه حقوق من بود از باشگاه پرسپولیس دریافت خواهم کرد. بعد باشگاه پرسپولیس نباید آن مبلغ را به پای پرداختی به من بنویسد. آنها (باشگاه پرسپولیس) این پول را باید به الدحیل برای رضایت‌نامه می‌دادند که شرایط تحریم و روز پایانی مهلت نقل و انتقالات این شرایط را فراهم نمی‌کرد و من به نوعی آن را از قرارداد خودم پرداخت کردم تا بتونم با پرسپولیس قرارداد ببندم.

* دلیلی ندارد دروغ بگویم

بعد آقای سعادتی همان مبلغی که در حدود یک ماه دستمزدم در الدحیل بود را از باشگاه پرسپولیس به صورت چک دریافت کرد.

قرارداد من با باشگاه الدحیل خیلی قرارداد سنگین و خوب و محکمی بود. برای همین گفتم که کمتر بازیکنی این کار را می‌کند و من با جان و دل این کار را کردم. دلیلی ندارد چیزی را در برنامه زنده پنهان کنم.

* پرسپولیس قراردادم را رسانه‌ای کند

حقوق دریافتی از باشگاه نداشتم و پولی که باشگاه پرسپولیس داد، برای رضایت نامه بود. قرارداد پرسپولیس دست خود من است و قرار بود بنویسیم صفر اما نوشتیم ۵۰۰ میلیون. قرارداد دست من است و لطفا رسانه‌ای کنند اصلا ایرادی ندارد.

* میدانند در الدحیل چقدر بسته بودم

من دیشب از باشگاه پرسپولیس تشکر کردم و من هم خیلی همراهی کردم که این اتفاق افتاد. الان آقای درویش صحبت کرد و حرف درستی هم زد اما این رقمی که دادند، پول یک ماه از قراردادم در الدحیل بود. آنها قرارداد من را دارند و می‌دانند که در الدحیل چقدر قرارداد بسته بودم.

* یک ماه از قراردادم را در الدحیل ضرر کردم

من تازه یک ماه از قراردادم در الدحیل را ضرر کردم و یک ماه را باشگاه پرسپولیس داد. فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس متوجه حرف‌های من نشد خواهش می‌کنم حرف‌هایم را تمیز گوش بدهند. من با ۴۰ میلیون هوادار صحبت کردم و چرا باید چیزی را اشتباه بگویم؟ این سوتفاهم است و از آقای درویش درخواست دارم حرف‌هایم را گوش کنند و مبلغی که برای رضایت نامه دادند را در قراردادم به عنوان دستمزد نیاورند. من آن پول را در باشگاه الدحیل بخشیدم و آمدم و باشگاه پرسپولیس نیمی از آن را داد. امیدوارم باشگاه بزرگ پرسپولیس بداند که من در صحبت‌هایم از آنها تشکر کردم و بابت یک ماه قرارداد قدردانی داشتم که توانستند در این بحران کاری کنند که به پرسپولیس بیایم.