اظهارنظر یکی از مجریان ورزشی در شبکه ورزش و برنامه شب‌های فوتبالی دوباره توجهات را متوجه جواد نکونام کرد.

جواد نکونام بی اعتنا به شایعات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام که برای انجام آخرین مسابقه لیگ برتر که بازی سرنوشت‌سازی هم هست همراه با تیمش در تهران به سر می‌برد و آماده دیدار مقابل شهرخودرو است. او صبح امروز متوجه بحثی شد که در برنامه شب‌های فوتبالی اطراف او در گرفته بود.

این شایعه در شرایطی مطرح شده که نکونام باحداکثر تمرکز به دنبال کسب پیروزی در آخرین مسابقه و حفظ عنوان چهارمی لیگ است؛ آن هم در شرایطی که اگرچه سقوط شهرخودرو به دسته‌ پایین‌تر قطعی شده اما شاید شرایط به این سادگی‌ها هم نباشد و این تیم بتواند مثل بازی پرسپولیس برای فولاد هم دردسر درست کند.

بنابراین بعید به نظر می‌رسد که گوش نکونام به این حرف‌ها بدهکار باشد و البته شاید او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه واکنش تندی نسبت به این شایعه داشته باشد‌. شایعه‌ای که دلالت بر حضور نکونام در فصل آینده در باشگاه استقلال داشت و البته این جمله نیز در آن مخفی شده بود که نکو دارد تیم استقلال را برای فص آینده می‌بندد.

با شناختی که از سرمربی فولاد داریم، او هرگز از این شایعات استقبال نخواهد کرد کما اینکه انتقالش به جمع آبی‌ها در هر دو فصل گذشته در جریان بوده و اگرچه به سرانجام نرسیده اما چیزی نیست که در نهایت برای او اتفاق نیفتد. اگرچه اینطور به نظر می‌رسد که جواد فعلا رویاهای دیگری در سرداشته باشد.

علی‌ای‌حال در اردوی فولاد همه چیز ساکت و طبق روال است و آنها خود را آماده آخرین بازی فصلی می‌کنند که بازهم می‌توانند مثل سال گذشته به آن افتخار کنند.