تیم ملی یک اردوی پر حاشیه را استارت زده است؛ اردویی که به نظر می رسد در نهایت ختم به خیر شود و شاگردان اسکوچیچ تمرینات خوب و مسابقه پر باری را پشت سر بگذارند.

لبخند علیه حواشی؛ سلام دوباره تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لغو بازی تیم ملی در برابر کانادا نه تنها اسکوچیچ حتی داد ملی پوشان را هم در آورد. تا جایی که سردار آزمون توئیت کرد تیم ملی بی برنامه ترین تیم ملی دنیا و مهدی طارمی هم نوشت کسی می داند کی تمرین تیم ملی شروع می شود. این حاشیه ها تا شروع تمرین تیم ملی در کمپ هم ادامه داشت. تا جایی که اسکوچیچ ملی پوشان استقلال را به دلیل عدم حضور در اردو و مشارکت در بازی استقلال – نفت مسجد سلیمان خط زد و 5 بازیکن جدید را جایگزین کرد اما به نظر می رسد آسمان تیم ملی در حال آفتابی شدن است.

از لبخند ملی پوشان در تمرین تیم ملی در کمپ آنهم در کنار اسکوچیچ اینطور بر می آید ملی پوشان با وجود همه حواشی اردو را با دلخوشی آغاز کرده اند و همه مصمم هستند درکنار هم یک تیم خوب بسازند و در قطر در برابر انگلیس – آمریکا و یک تیم دیگر بهترین نمایش ها را داشته باشند و در صورت امکان برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران از مرحله گروهی صعود کنند. چرا که نه چون موفقیت در فوتبال قانون نانوشته ای است و هیچ گاه نتیجه بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده رقم نمی خورد و در نهایت این تلاش بازیکنان در زمین است که نتیجه را رقم می زند.

لبخند علیه حواشی؛ سلام دوباره تیم ملی. تیم ملی با این بازیکنانی که در تصویر می بینید و بازیکنانی که در تصویر نیستند می توانند دست به یک کار بزرگ بزنند. چند بازی دوستانه خوب و از دست ندان فرصت ها می تواند ملی پوشان را برای یک کار بزرگ آماده کند و جایگزین کردن اروگو ئه ای که سوارس را در اختیار دارد به جای کانادا هم یک اتفاق خوب است. به این خاطر که تیم ملی هر چه روزهای سخت را در بازی های دوستانه تجربه کند در قطر برای اجرایی کردن هدفش کار آسان تری پیش رو خواهد داشت.