گروه سیاسی ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و با بیان اینکه این افزایش پاسخگوی هزینه‌های کارمندان نیست، گفت: ان شالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم

افزایش حقوق ۱۰ تا ۲۰ درصدی مشکل کارمندان را حل نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و با بیان اینکه این افزایش پاسخگوی هزینه‌های کارمندان نیست، گفت: ان شالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه برگزاری سی و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کرج در گفت و گو  با ایسنا گفت: موضوع تبدیل وضع کارمندان دولت  باید از طریق لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال می‌کند، انجام شود.

حاجی بابایی گفت: ما بادولت صحبت کرده‌ایم که در ساماندهی نیروهای انسانی بتواند تبدیل وضعیت قراردادهای کارمندان را نیز لحاظ کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا افزایش حقوق ۱۰ الی ۲۰ درصدی هیچکدام نمی‌تواند مشکلات کارمندان ما را حل کند.

 حاجی بابایی افزود: دولت براساس  نقدینگی که وجود دارد، حقوق کارمندان را افزایش می‌دهد.

افزایش حقوق ۱۰ تا ۲۰ درصدی مشکل کارمندان را حل نمی‌کند

حاجی بابایی با اشاره به اینکه کارمندانی که حقوق پایینی در سال گذشته دریافت می‌کردند تا ۶۰ درصد افزایش  حقوق داشته‌اند گفت: کارمندانی که به عنوان مثال حقوقشان در سال گذشته حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان بوده است در سال جاری حدود ۶۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

وی گفت: ولی به طبع افرادی که از حقوق بالایی برخوردار بودند بین ۱۰تا ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

حاجی بابایی در پاسخ به اینکه آیا این افزایش جوابگوی یک خانواده کارمند هست گفت:  حتما این افزایش حقوق جوابگوی یک خانواده کارمند نیست.

وی گفت: ان شالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم.