هیچ درگیری خاصی بین وینیسیوس جونیور و ریچالیسون در تمرین برزیل وجود نداشته است.

واقعیت ماجرا درباره عکس جنجالی از تمرین برزیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که دو مهاجم تیم ملی برزیل یعنی وینیسیوس جونیور و ریچالیسون را به تصویر می کشید؛ جایی که آن ها توسط دنی آلوز، نیمار و لوکاس پاکتا از هم جدا می شوند، پیراهن ها کشیده می شوند و ریچارلیسون حتی دستش را روی گلوی وینیسیوس می گذارد، و بسیاری از رسانه ها به سرعت از یک درگیری بزرگ در تمرین برزیلی‌ها خبر دادند.

این حال، یک نگاه به فیلم ویدئویی این جلسه تمرینی به وضوح نشان می دهد که در واقع اصلا درگیری اتفاق نیفتاده است. در حقیقت شکست ریچارلیسون در یک بازی تمرین باعث شده که هم تیمی های او به شوخی به این بازیکن حمله کنند. زمانی که وینیسیوس، آلوز، نیمار و پاکتا ضرباتی به این مهاجم اورتون زدند، ریچارلیسون را ترک کرده و همه با خنده رفتند.

همانطور که گفته شد روز گذشته بعد از انتشار این تصویر شایعاتی درباره درگیری شدید بین وینیسیوس و ریچارلیسون مطرح شد. حتی یک مصاحبه جعلی از ریچالیسون در فضای مجازی دست به دست شد که در آن این بازیکن دلیل درگیری با وینیسیوس را توهین های این بازیکن به خودش عنوان کرده بود اما همه اینها کاملاً دروغ بوده و هیچ درگیری و دعوای جدی در تمرین تیم ملی برزیل وجود نداشته است.

گفتنی است تیم ملی برزیل تحت هدایت تیته این روزها در حال انجام بازی های دوستانه است و بعد از پیروزی برابر کره جنوبی ساعتی پیش موفق شد با تک گل نیمار از روی نقطه پنالتی دیگر تیم آسیایی یعنی ژاپن را هم شکست دهد.