مدافع نفت مسجد سلیمان که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شد توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

 مرادی فر: ماموریت بقا را به نحو احسن انجام دادیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان نمایش خیلی خوبی مقابل استقلال در مقابل  هواداران رقیب داشت و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام رسید. حسن مراد‌یفر در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد آن هم مقابل تماشاگران زیادی که برای جشن قهرمانی آمده بودند. می شد به عنوان یک فرصت خیلی خوب از آن استفاده کرد تا توانایی های خودمان را نشان دهیم. خدا را شکر ما هم خیالمان بابت ماندن در لیگ برتر راحت شده بود و با آرامش و تمرکز کار کردیم.

او در مورد جو ورزشگاه ادامه داد: جو‌ ورزشگاه خیلی خوب بود و انرژی زیادی وجود داشت. تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم نمایش قابل قبولی مقابل استقلال و هوادارانش داشته باشیم.

این بازیکن که نیم فصل دوم به نفت اضافه شد در این باره توضیح داد: من زمان آقای فکری اضافه شدم و از او بابت لطفی که داشت من را انتخاب کرد تشکر می کنم. تمام تلاشمان را در  زمان ایشان کردیم تا به شرایط دلخواه برسیم اما آن طور که می خواستیم پیش نرفت و باشگاه تصمیم گرفت که آقای مهاجری را بیاورد، نتایج و شرایط طوری پیش رفت که توانستیم تیم را ماندگار کنیم. آقای مهاجری هم خیلی زحمت کشید و تمام بچه ها تلاش کردند هر جور شده امتیاز نفت را در لیگ برتر نگه داریم.

مرادیفر در مورد اینکه در هفت بازی اخیر فقط یک باخت داشتند عنوان کرد: فقط یک باخت به گل گهر داشتیم. تمام بازی ها در لیگ برتر سخت است باید و با هر تیمی بازی می کنی با تمرکز داشته باشی و با حداکثر امتیاز بازی را تمام کنیم. ما هم در بازی هایی که داشتیم به نتایج دلخواه رسیدیم.کل تیم در عملکرد دفاعی خیلی تلاش میکردیم که راحت به حریفان موقعیت ندهیم و ماموریتی که به ما سپرده شده را به نحو احسن انجام بدهیم.در نیم فصل دوم که سه بازی اول را به خاطر ندادن مجوز به باشگاه در زمین حضور نداشتم ولی در ۱۲ بازی باقی مانده بازی کردم و خدا را شکر توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و از ۱۲ بازی ۶ کلین شیت نصیب ما شد که به نظرم عالی بود.

وی در مورد مشکلاتی که همیشه گریبانگیر نفت بوده نظرش را اینگونه بیان کرد: متاسفانه چندین سال است بعد از قانونی که تصویب کردند فقط تیم های نفتی نمی توانند از بودجه نفت استفاده کنند و همیشه صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان ضرر کردند و در چندسال گذشته تیم های نفتی چوبش را خوردند و تا دقیقه ۹۰ بلاتکلیف بودند و همیشه هم تیم هایشان برای نیفتادن بازی کردند و این ضربه بزرگی به دو تیم به خصوص نفت مسجد سلیمان می زند. مردم این شهر واقعا مظلوم هستند و اگر دلخوشی شان از آن ها گرفته شود واقعا شرایطشان سخت تر و بد تر می شود.

مرادیفر یاد آور شد: امیدوارم شرایط تیم های نفتی در فصل جدید درست شود و از این بلاتکلیفی و بی برنامگی وبی بودجگی در بیاید تا تیم ها تکلیف خودشان را در یارگیری و جریان فصل بدانند و راحت کار کنند.