آنتوان گریزمان، مهاجم تیم ملی فرانسه، با افت فاحشی در زمینه گلزنی مواجه شده است.

فرصت سوزی عجیب گریزمان برابر دروازه خالی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. 

این بازی اهمیت بسیاری برای فرانسوی‌ها داشت، چرا که این تیم نتوانسته بود در دیدار اولش برابر دانمارک نیز به پیروزی برسد و بازی را به این تیم واگذار کرده بود. 

به همین دلیل شاگردان دیدیه دشان به دنبال جبران این شکست و کسب سه امتیاز این بازی بودند، هدفی که تا دقایق پایانی نیز در آن موفق بودند اما در لحظات پایانی این بازی نتوانستند از تک گل آدرین رابیو دفاع کنند و در نهایت به تساوی رضایت دادند. 

این در حالی بود که فرانسه فرصت بسیار خوبی داشت که اختلافش با تیم حریف را به دو گل برساند اما در کمال ناباوری آنتوان گریزمان نتوانست از این فرصت استفاده کند. 

این ستاره اتلتیکو مادرید که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به زمین آمد، روی یک صحنه توانست به خوبی توپ را از دروازه‌بان عبور داده و با استفاده از اشتباه این بازیکن و خط دفاعی کرواسی، او را دور بزند تا تنها با دروازه خالی روبرو باشد. 

اما در کمال ناباوری حتی نتوانست دروازه خالی را باز کند، این ناکامی حسرت و ناراحتی تماشاگردان و هواداران تیم ملی فرانسه و حتی گزارشگر بازی را نیز به دنبال داشت که با تکرار نام این بازیکن تعجبش را از فرصتی که او از دست داد ابراز کرد. 

گریزمان پس از جدایی از بارسلونا و بازگشت به اتلتیکو مادرید شرایط سختی را تجربه کرد و این فصل هم نتوانست درخشش سابقش را در ترکیب اتلتیکو تکرار کند.