مدافع تیم فوتبال هوادار معتقد است که دیدار لغو شده این تیم برابر نفت آبادان باید با نتیجه سه بر صفر به سود هوادار اعلام شود.

گرامی: هوادار سورپرایز فوتبال ایران بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فریبرز گرامی در مورد فصلی که به همراه تیم هوادار پشت سر گذاشت به خبرنگار "ورزش سه" گفت: شرایط هوادار خوب بود. تیم  یکدست، جوان و یکدلی بودیم از کادرفنی گرفته که در راس‌ش آقا رضا بود تا بازیکنان، تدارکات ماساژور ها و غیره رفاقتمان خیلی خوب بود. در نیم فصل دوم جز چند بازی آخر که بحث عدم انگیزه بچه ها بود و خوب نتیجه نگرفتیم عملکرد خوبی داشتیم، ولی در کل برای سال اول فصل رضایت بخشی بود.

او درباره اضافه شدن خودش به ترکیب هوادار در نیم فصل توضیح داد: من هم از نیم فصل به این تیم اضافه شدم و خدا را شکر بعد از مصدومیتی که داشتم هم توانستم شرایط خودم را خوب کنم و تا جایی که آقا رضا تصمیم گرفت به من بازی دهد سعی کردم بهترین  عملکردم را داشته باشم و اگر سه امتیاز آبادان هم به ما بدهند در لیگ هفتم می‌شویم و از نظر جدولی خیلی برایمان خوب می شود. به نظرم درکل هوادار یک فصل شگفت انگیز را داشت و یک سورپرایز برای فوتبال ایران بود.

او در مورد حواشی قبل از دیدار با صنعت نفت ادامه داد: من خیلی در این مسائل دخالت نمی کنم ولی چیزی که ما از نزدیک دیدیم و مقامات رسمی باشگاه گفتند این بوده که قرار بوده نفت آبادان هزینه رفت و برگشت ما را از مسجد سلیمان به آبادان بدهد و هم اینکه پرواز ما را از اهواز به سمت تهران بگیرند. همان طور که در فیلم ها مشهود است ما با تاکسی به فرودگاه رفتیم و شکل قشنگی نداشت و مقصر هم صنعت نفت بوده است. ما منتظر هستیم ببینیم چه حکمی برای این بازی می دهند؟ 

این بازیکن در مورد خداحافظی عنایتی از بازیکنان در فرودگاه و استوری که چند روز پیش گذاشت عنوان کرد: بحث خداحافظی در فرودگاه که طبیعی بود. یکسری بازیکنان جدا می شوند یکسری مربی ها احتمال دارد جدا شوند. مربی که چند سال با یک تیم قرارداد دارد هم  پایان فصل از شاگردانش خداحافظی می کند و فکر می کنم استوری ایشان مربوط به خداحافظی نبوده زیرا زده بودند به امید دیدار، باز هم تصمیمی است  که خود آقا رضا می گیرد و من نمی توانم در این باره نظر بدهم.

گرامی یادآور شد: امیدوارم هوادار با یک حمایت خوب سال بعد هم بتواند رتبه بهتری کسب کند چون واقعا لیاقت این پیشرفت را دارند. من از نزدیک دیدم که این تیم پتانسیل بالایی دارد.