مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، می‌گوید هنوز با رئال مادرید برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده است.

تمدید با رئال؟ بعد از بازی‌های ملی مذاکره می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارکو آسنسیو با رئال‌مادرید در تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسد. با این حال آینده ستاره اسپانیایی کاملاً روی هواست. اخیرا گزارش‌ها حاکی از آن بوده که رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به مارکو آسنسیو ارائه داده اما با انتظارات این بازیکن فاصله داشته و گفته می‌شود که او پیشنهاداتی بالاتر از آن‌چه که توسط لوس بلانکوس ارائه شده نیز از سایر باشگاه‌ها دریافت کرده است.

در همین راستا مارکو آسنسیو که اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد به شایعات درباره آینده‌اش واکنش نشان داده و می‌گوید: "هنوز با رئال مادرید برای تمدید قرارداد صحبت نکرده‌ام و بعد از بازی‌های ملی این کار را انجام خواهم داد. در مورد تمدید یا جدایی از رئال مادرید باید بگویم که این امکان وجود دارد که برای یک سال پایانی قراردادم در این تیم بمانم.

من به دنبال این هستم که در سال‌های آینده به شکل منظم بازی کنم. این برایم از اهمیت بالایی برخوردار است. من از این فاکتور در رئال مادرید برخوردار بودم اما نمی‌خواهم که این اتفاق برایم فقط برای چند ماه رخ دهد."

رئال مادرید در جذب کیلیان امباپه ناکام ماند اما قطعاً آنها در نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاش خود را برای تقویت تیم انجام خواهند داد. مارکو آسنسیو درباره خرید‌های احتمالی و جدید رئال مادرید نیز گفت: "اسم رئال مادرید همیشه با نام های سطح بالا و فوق‌العاده همراه است."

گفتنی است شایعات زیادی درباره ستاره اسپانیایی رئال مادرید مطرح می‌شود و از تیم‌هایی نظیر آرسنال و میلان به‌عنوان مشتریان جدی آسنسیو نام برده می‌شود. با این وجود باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار این وینگر اسپانیایی خواهد بود.