رئال مادرید تمایلی به جذب رافائل لیائو، ستاره پرتغالی و جوان میلان در فصل تابستان ندارد.

تضمین رئال مادرید به میلان در مورد ستاره پرتغالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی پنجره تابستانی به نظر می رسید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی باشد، اما این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاری سن ژرمن به مدت سه فصل تمدید کرده و شانس بازی کردن در برنابئو را رد کند. در این مدت اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال یک وینگر هجومی دیگر به رئال مادرید منتشر شده و نام رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان نیز در این رابطه بارها شنیده شده است.

حتی خود رافائل لیائو نیز چندی قبل اخبار مربوط به احتمال انتقال به رئال مادرید را تایید کرده و مدعی شد بابت پیشنهاد این باشگاه پرافتخار به خودش افتخار می کند. اما حالا نشریه کوریره دلاسرا مدعی شد کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در تماسی به پائولو مالدینی اعلام کرده که این باشگاه در تابستان امسال تلاش برای جذب رافائل لیائو، مهاجم پرتغالی میلان انجام نداده و این بازیکن را به خدمت نخواهد گرفت.

کارلتو و پائولو مالدینی، مدیر فنی فعلی میلان، دوستانی قدیمی از زمان دوران مشترک و درخشان خود در روسونری بوده و رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. بدین ترتیب مدیران میلان حالا شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با رافائل لیائو و حفظ این ستاره تکنیکی دارند. آخرین پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد این بازیکن دستمزد 4.5 میلیون یورویی بوده و البته به نظر می رسد رافائل لیائو رقم بیشتری را برای ماندن در میلان طلب کند. میلان فصل قبل و بعد از یک دهه موفق به فتح اسکودتو شد و بی تردید درخشش رافائل لیائو به خصوص در نیم فصل دوم نقش مهمی در رقم خوردن این موفقیت بزرگ ایفا کرد.