امباپه دستمزدی معادل دستمزد نیمار می‌خواهد و پاری‌سن ژرمن که برای تمدید قرارداد او اقدام کرده توان پرداخت چنین دستمزدی را ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن تصمیم دارد کیلیان امباپه، مهاجم جوانش را برای مدتی بیشتر در تیم داشته باشد و برای این کار باید قرارداد او را برای مدتی طولانی تمدید کند. اما مشکل اینجاست که در این راستا موانعی بر سر راه وجود دارد که اولین آن دستمزد این بازیکن جوان است.

طبق ادعای روزنامه معتبر فرانسوی اکیپ، امباپه برای تمدید قرارداد دستمزد سالانه ۳۰ میلیون را می‌خواهد، یعنی معادل دستمزد نیمار، اما باشگاه فرانسوی توان پرداخت چنین دستمزدی را ندارد.

چندی پیش مارکا مدعی شده بود پاریس به دنبال تمدید قرارداد امباپه است و تصمیم دارد دستمزدی معادل دستمزد نیمار به او بدهد، اما در آخرین اخبار این احتمال رد شده است.

شاید انتشار این اخبار به خواست خود پاری‌سن ژرمن باشد تا بتواند نظر امباپه را نسبت به پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی رئال مادرید با دستمزد بالا به این بازیکن که در مطبوعات مطرح شده بود، بازگرداند. مخصوصا که وادیم واسیلیف، رئیس موناکو، هفته گذشته اعلام کرده بود که امباپه به او گفته تصمیم دارد به رئال مادرید برود. حتی زیدان هم گفته بود فعلا امباپه بازیکن پاریس است، اما باید ببینیم چه پیش می‌آید.

امباپه در ۹۸ بازی برای پاری‌سن ژرمن ۶۹ گل زده است و توانسته نامش را به عنوان یکی از گلزنان جوان دنیا مطرح کند. اما این که پاریس بتواند دستمزد درخواستی او را پرداخت کند ربطی به عملکردش ندارد و این باشگاه در صورت پرداخت چنین رقمی با مشکلات بیشتری در زمینه فیرپلی مالی روبه‌رو خواهد شد.