دروازه بان پیکان می‌گوید جوانگرایی در این تیم گاهی کار دست شان داده اما همین بازیکنان می‌توانند آینده فوتبال ایران باشند.

ناصری: جوانگرایی در بعضی بازی‌ها پیکان را اذیت کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری که از آلومینیوم راهی پیکان شد توانست فصل موفقی را پشت سر بگذارد وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: درست است که ابتدای لیگ بیست و یکم کمی برایم سخت بود اما توانستم پایان خوشی رقم بزنم و در هفت بازی که جلوی تیم‌های بزرگ انجام دادم توانستم عملکرد خیلی خوبی داشته باشم. مقابل استقلال، گل گهر و صنعت نفت کلین شیت کردم و همچنین توانستم بازی های خیلی خوبی مقابل سپاهان، پرسپولیس و مس رفسنجان انجام بدهم.

او در مورد تساوی مقابل مس رفسنجانی در آخرین بازی فصل پیکان ادامه داد: تیم‌های آقای ربیعی معمولا انسجام و برنامه‌های زیادی از لحاظ تاکتیکی برای حمله دارند. خدا را شکر توانستیم بازی را دست بگیریم. موقعیت‌های زیادی به تیم حریف ندادیم ولی روی غفلت گل را دریافت کردیم و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

این بازیکن در مورد جوان‌گرایی پیکان توصیخ داد: واقعا تیم جوانی داشتیم و کمی در بعضی از بازی‌ها این جوان‌گرایی اذیت‌مان کرد ولی در مجموع، آن‌ها می‌توانند آینده پیکان و فوتبال ایران باشند و فلسفه مربی‌گری آقای حسینی این است.

وی در مورد کار زیر نظر مجتبی حسینی توضیح داد: آقا مجتبی هم مثل سایر مربیان توقعات خاص خودش را دارد و دوست دارد که بازیکنان آن چیزهایی که در تمرین می‌خواهد را در روز بازی انجام بدهند من هم مثل بقیه بچه‌ها سعی کردم خواسته های آقا مجتبی را انجام بدهم و عملکرد خوبی داشته باشم و برای تیمم موثر واقع شوم. جا دارد از تمام مربیان و بازیکنان پیکان تشکر کنم که یک فصل خیلی خوبی کنار هم رقم زدند انشالله که اتفاقات خوب برای همه در فصل آینده رقم بخورد.