از آخرین گل کوین یامگا برای استقلال در همه رقابت‌ها، بیش از 700 دقیقه می‌گذرد.

یامگا طلسم 700 دقیقه ناکامی را می‌شکند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، زمانی‌که کوین یامگا در دقیقه 89 دیدار برابر گل گهر توانست یک گل ارزشمند را وارد دروازه حریف کرده و یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های استقلال در این فصل را رقم بزند، شاید فکرش را نمی‌کرد که تا بیش از 700 دقیقه پس از آن، نتواند مجددا برای تیمش گلزنی کند.

اما این اتفاق برای وینگر فرانسوی آبی‌ها رخ داد و یامگا در هشت دیدار متوالی نتوانست نامش را در میان گلزنان استقلال به ثبت برساند و همین مسئله منجر به این شد که فاصله او با گادوین منشا در صدر جدول گلزنان افزایش یافته و کسب عنوان آقای گلی برای یامگا تقریبا غیرممکن شود.

بازیکن فرانسوی‌ای که فصل را به‌خوبی آغاز کرد، یکی از موثرترین بازیکنان تیمش بود. تا زمانی‌که یامگا 19 بازی برای استقلال انجام داده بود، او رکورد 10 گل و 2 پاس گل را به ثبت رسانده بود اما در 8 دیدار پس از آن، یک پاس گل برابر صنعت نفت تنها دستاورد این بازیکن بوده است.

او اکنون در جدول گلزنان با گادوین منشا 4 گل فاصله دارد و امروز به‌نوعی دوئل دو گلزن برتر لیگ نیز به شمار می‌آید. فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال امید زیادی به درخشش این بازیکن در رفسنجان دارند و باید دید که کوین تا چه میزان در مأموریت خود موفق عمل خواهد کرد.