وضعیت محمد دانشگر مدافع استقلال برای حضور در دیدار برابر صنعت نفت، فردا مشخص می شود.

وضعیت دانشگر فردا مشخص می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت محمد دانشگر بدترین اتفاق ممکن برای استقلال، پس از جدایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند است. یکی از معدود مدافعین باقیمانده برای فرهاد مجیدی، در دیدار برابر نساجی دچار مصدومیت جزئی بود و در دقایق پایانی لنگ لنگان به کار ادامه داد.

این آسیب دیدگی در تقابل برابر گل گهر تشدید شد به نحوی که دانشگر چند باری روی زمین افتاد تا کادرپزشکی برای درمان او وارد زمین شود. این بازیکن تقریبا در 10 دقیقه پایانی نیمه نخست به زحمت توانست بازی کند و سرانجام در بین دو نیمه جایش را به سعید مهری داد.

دانشگر در تمرین روز گذشته آبی ها تنها نظاره گر کار هم تیمی هایش بود و قادر به ریکاوری نبود. تمرین امروز استقلالی ها نیز تعطیل است و وضعیت نهایی این بازیکن برای دیدار برابر صنعت نفت، فردا مشخص خواهد شد. غیبت روزبه چشمی به دلیل محرومیت نیز باعث خواهد شد تا غیبت دانشگر، بیش از پیش به آبی ها لطمه بزند.

مجیدی امیدوار است که با تلاش کادرپزشکی، بتواند از دانشگر در بازی روز جمعه استفاده کند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، کادرفنی آبی ها مجبور به استفاده از رافائل سیلوا مدافع برزیلی است که قرارداد او امروز نهایی خواهد شد.