امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، معتقد است که همه باید در هنگام سخنرانی لیونل مسی ساکت باشند.

حتی رئیس جمهور هم باید دهانش را برای مسی ببندد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، مسی ستاره بی چون و چرای تیم ملی آرژانتین در سال‌های اخیر بوده و موفق شده عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته باشد. 
این بازیکن تابستان سال گذشته موفق شد به‌همراه دیگر هم‌تیمی‌هایش در آرژانتین، جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را پس از سال‌ها بار دیگر برای کشورش به ارمغان بیاورد و نام خودش را در تاریخ فوتبال این کشور برای همیشه جاودانه کند. 
حالا مارتینز مدعی شده که مسی در روز فینال و دیدار برابر برزیل سخنرانی‌ای در رختکن کرده که همه را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده که مو به تن تمامی افراد حاضر در رختکن سیخ شود. 

این دروازه‌بان استون ویلا در گفت‌وگو با پرایم ویدئو در این‌باره اظهار داشت:« او در رختکن برای ما سخرانی کرد و گفت که این آخرین کوپا آمه‌ریکای دوران فوتبال اوست و به همین دلیل تمام تلاشش را به‌کار خواهد گرفت. وقتی مسی در حال حرف زدن بودن لرزه به اندام من افتاده بود.»
او با اشاره به کاریزما و البته جایگاه مسی در کشور آرژانتین اضافه کرد:« همه دهانشان را در هنگام سخنرانی او می‌بندند. هرکسی که حاضر باشد، از سرمربی گرفته تا رئیس جمهور آرژانتین و هر کس دیگری، همه دهانشان را می‌بندند و گوش می‌کنند.»
مسی در طول دوران حضورش در تیم ملی آرژانتین 162 بازی برای این تیم انجام داده و 86 گل با پیراهن تیم ملی کشورش به ثمر رساند. او رکورددار بیشتری بازی ملی در آرژانتین و همچنین بهترین گلزن فوتبال ملی این کشور به حساب می‌آید.