هوگو توکاییف مربی سابق جوانان آرژانتین خوشحال است که برای اولین بار به لیونل مسی در این تیم میدان داد.

اگر به مسی بازی نمی‌دادم، باید از کشور فرار می‌کردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین دو روز پیش در بازی دوستانه برابر استونی 5-0 برنده شد و جالب اینکه هر 5 گل را لیونل مسی به ثمر رساند. آرژانتین که سال گذشته قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد، ماه‌هاست شکستی را تجربه نکرده و بسیاری این تیم را مدعی جدی قهرمانی جام جهانی 2022 می‌دانند. به خصوص که لیونل مسی در اوج است و به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها آرژانتین، تیمی در حد و اندازه‌های مسی در اختیار دارد.

هوگو توکایی، کسی که ژوئن 2004 برای اولین بار به مسی در تیم زیر 20 ساله‌های آرژانتین میدان داد نیز بر همین عقیده است. مسی در اولین بازی خود برای جوانان کشورش، برابر پاراگوئه یک گل زد و دو پاس گل داد تا آلبی سلسته 8-0 پیروز شود.

توکایی درمورد مسی گفت:« این مسی شبیه به گذشته خود در تیم ملی نیست. قبلا مسی در بارسلونا و دنیا بهترین بازیکن بود ولی در تیم ملی نسخه‌ای دیگر از او می‌دیدیم. الان از تماشای بازی‌های تیم ملی لذت می‌برم ولی قبلا برایم زجرآور بود. این همان لیونل مسی‌ای است که قبلا می‌شناختم. او شبیه به جوانی‌هایش شده و در آستانه جام جهانی بهترین خبر ممکن است.»

توکایی ادامه داد:« انگیزه و شور اشتیاق مسی برابر استونی را دیدید؟ او پس از زدن گل اول به دنبال دومی بود. سپس سومی و همین‌طور بیشتر. مشخصا مسی الان از فضای حاکم بر تیم ملی خوشحال است و از حضور در این تیم لذت می‌برد. ارتباط خوبی بین او و هم‌تیمی‌هایش وجود دارد و این متحدترین تیمی است که پس از سال‌ها از آرژانتین به خاطر داریم. خدا را شکر که به مسی در 17 سالگی میدان دادم چون اگر او الان برای اسپانیا بازی می‌کرد، من باید از آرژانتین فرار می‌کردم.»