هیئت مدیره آلومینیوم اراک مدیرعامل جدید این باشگاه را معرفی کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم معرفی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جلسه هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با حضور اکثریت اعضاء صورت گرفت که طی آن، محمد رجائیان به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک ضمن تقدیر از زحمات حمید محرابی که طی یک‌سال اخیر در سمت مدیرعاملی فعالیت داشت، با نظر مثبت و تایید هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران، محمد رجائیان را به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کردند.

هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم پس از بررسی گزینه‌ها و کاندیداهای معرفی شده، تمام گزینه‌های غیر بومی را رد کرده و ضمن تاکید جدی به انتخاب یک مدیرعامل بومی و تقدیر از امین پناهی برای کناره‌گیری از نظرسنجی بین اعضاء برای انتخاب مدیرعامل جدید، محمد رجائیان را به‌عنوان جانشین محرابی برگزید.

رجائیان که هم‌اکنون یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم محسوب می‌شود، سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه‌های شن‌سا ساوه، همیاری و شهرداری اراک را داشته و عضو شورای سیاست‌گذاری کارگری و شهردار مهاجران بوده که طی این مدت، مهاجران سه دوره پیاپی به‌عنوان شهر سبز کشور از سوی سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد.

گفتنی است، مراسم تودیع حمید محرابی و معارفه محمد رجائیان به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴:۳۰ امروزپنج‌شنبه در محل این باشگاه و با حضور مصطفی رضایی، قائم مقام اجرایی کارخانه و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم برگزار شد.