روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که تردید درباره آینده روملو لوکاکو به دلیل علاقه او برای مهم بودن در تیمش است.

روبرتو مارتینز: لوکاکو می‌خواهد برای تیمش مهم باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ، لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا تصمیم گرفت از اینتر جدا شده و راهی چلسی شود. 

او که از شرایط این تیم چندان راضی نبود و با مدیران اینتر نیز به اختلاف خورده بود، با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو از اینتر جدا و به چلسی ملحق شد. 

با این حال، دوران حضور  او در استمفورد بریج چندان درخشان نبود و او نتوانست درخشش دو فصل قبل در سن سیرو را تکرار کرده و انتظاراتی را که از او پس از انتقال گرانقیمت به چلسی می‌رفت، برآورده کند و حالا بار دیگر احتمال بازگشتش به جمع بازیکنان اینتر مطرح شده است. 

مارتینز در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن به خبرنگاران گفت:« او می‌خواهد مهم باشد و از فوتبالی که ارائه می‌دهد بیشترین لذت را ببرد. من اطمینان دارم که او در این تابستان بهترین تصمیم ممکن را برای خودش خواهد گرفت.»

سرمربی تیم ملی بلژیک با حمایت از بازیکن تیمش اظهار داشت:« ما در بلژیک از شرایط روملو راضی هستیم و نگرانی‌ای از این بابت نداریم. من می‌دانم که این موضوع مهمی است اما او در حال حاضر سعی دارد مصدومیتش را پشت سر بگذارد و این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کند.»

او در پاسخ به سوالی درباره مقصد بعدی لوکاکو اضافه کرد:«اگر او در چلسی بماند به خاطر دلایل درستی است. اگر از این تیم جدا شود هم به این خاطر است که همه با این اتفاق موافق خواهند بود. روملو بازیکنی است که من به خوبی می‌شناسم. من در سطح باشگاهی در سن بسیار کم (در اورتون) مربی او بودم. او 19 سال داشت اما حالا بسیار پخته شده و به خوبی می‌داند چه می‌خواهد.»