کریستین ویری، ستاره سابق اینتر، درباره احتمال جذب پائولو دیبالا و روملو لوکاکو توسط این تیم صحبت کرد.

ستاره سابق اینتر برای جذب پائولو دیبالا شرط گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که در نقل و انتقالات تابستانی روزهای شلوغی در انتظار باشگاه اینتر خواهد بود. اخیراً ایوان پریشیچ از این تیم جدا شد و گفته می‌شود که آنها برای جایگزینی او به دنبال جذب پائولو دیبالا هستند و از بیشترین شانس برای جذب ستاره آرژانتینی برخوردارند. همچنین برخی دیگر از شایعات گواه آن است که روملو لوکاکو بعد از انتقال ناموفق به چلسی خواهان بازگشت به اینتر شده اما قیمت بالای این بازیکن بلژیکی مانع بسیار بزرگی در ابن راه خواهد بود.

کریستین ویری، ستاره سابق باشگاه اینتر، به بازگشت احتمالی روملو لوکاکو به این تیم واکنش نشان داده و می‌گوید: "من معتقدم که وقتی لوکاکو رفت، یک انتخاب حرفه ای انجام داد و بهترین را برای خود انتخاب کرد. بونوچی از یووه به میلان رفت و سپس بازگشت. فوتبال یک شغل است، ممکن است به جایی برگردی که قبلاً بوده‌ای."

ویری همچنین درباره انتقال احتمالی پائولو دیبالا به اینتر نیز گفت: "بله، اما به شرطی که آمدن او به معنای کنار گذاشتن لائوتارو نباشد. در غیر این صورت اگر من بودم لائوتارو را حفظ می کردم که با وجود جدایی لوکاکو، بهترین فصل دوران حرفه ای خود را با 25 گل زده سپری می کند. او جوان است، او سال ها در اینتر بوده و اگر به دلایل اقتصادی نباشد، اجازه جدایی او را نمی دهم."

اینتر در فصلی که گذشت موفق شد کوپا ایتالیا و سوپرجام را فتح کند اما آنها در سری‌آ رقابت قهرمانی را به رقیب همشهری یعنی میلان واگذار کردند بنابراین نراتزوری به دنبال این است که در تابستان تیم خود را تقویت کند تا در مسابقات فصل آینده دوباره برای فتح اسکودتو بجنگد.