دروازه‌بان پرسپولیس بعد از دو فصل حضور در این تیم قراردادش را با سرخ پوشان فسخ کرد.

فوری؛ حامد لک خیلی زود با پرسپولیس فسخ کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که پس از دو فصل حضور در پرسپولیس و تجربه بازی برای این تیم در رقابت‌های داخلی و آسیایی شرایط را برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان مهیا نمی‌دید، تصمیم گرفت از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شود و ظهر امروز با حضور در محل این باشگاه قراردادش را فسخ کند.

این دروازه‌بان پس از اینکه وارد جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد، کمتر از یک ساعت در دفتر وی بود و خیلی زود برای جدایی از سرخ‌پوشان به توافق رسید و قراردادی که یک‌سال از آن باقی مانده بود؛ فسخ کرد تا با خیال راحت تیم آینده‌اش را که احتمالا از جمع صنعتی‌های لیگ برتر است، انتخاب کند.

حامد لک که در بدو ورود به پرسپولیس چالش سختی با بازی در لیگ قهرمانان آسیا داشت، از این رقابت‌ها سربلند بیرون آمد و یکی از عوامل اصلی صعود سرخ‌پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، در لیگ برتر هم عملکرد درخشان خود را ادامه داد و توانست ۱۷ کلین‌شیت داشته باشد تا به قهرمانی برسند.

این دروازه‌بان در دور رفت لیگ بیست و یکم هم توانست نمایش خوبی ارائه کند تا این شرایط موجب تمدید قراردادش به مدت یک فصل دیگر شود ولی پس از آن روزهای متفاوتی تجربه کرد و در نهایت هم تصمیم به فسخ با این باشگاه گرفت.

حامد لک که در دوران حضورش در پرسپولیس ۳۶ کلین‌شیت در مجموع رقابت‌های داخلی و آسیایی برای این تیم داشت، با وجود باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه، تصمیم گرفت به‌طور غیر منتظره در دفتر پرسپولیس حضور پیدا کرده و قراردادش را فسخ کند تا رسما از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.

این دروازه‌بان بلند قامت که از ۱۷ سالگی بازی در لیگ برتر را تجربه کرده و پس از ۱۲ سال انتظار توانست پیراهن تیم محبوب خود را بر تن کند، پس از دو فصل بازی در پرسپولیس و تجربه یک قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام و نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ، از این تیم جدا شد تا با خیال راحت‌ باشگاه بعدی خود را انتخاب کند.

حامد لک که در زمان پیوستن به پرسپولیس نیز مثل روز جدایی جلسه کوتاه مدتی با مدیرعامل این باشگاه داشت، حالا احتمالا تیمی را انتخاب می‌کند که شرایط حضور در جمع مدعیان را داشته باشد و دوباره بتواند در آن تیم خودی نشان بدهد.

این دروازه‌بان در شرایطی قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد که نخستین بازیکن جدا شده این تیم در نقل و انتقالات تابستانی لقب گرفت و زودتر از نفراتی که صحبت جدایی‌شان مطرح بود، از پرسپولیس جدا شد.