دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: محکوم به برد برابر استرالیا بودیم و توانستیم این بازی را ببریم تا شرایط تیم بهتر شود.

اسفندیار: مقابل استرالیا محکوم به پیروزی بودیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار پس از بازی تیم ملی ایران برابر استرالیا که سه بر یک به سود ایران تمام شد، اظهار کرد: به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و تیم ایران به این برد نیاز داشت. محکوم به شکست حریف بودیم تا روند تیم بهتر شود. بازی بدی را برابر هلند داشتیم، باخته بودیم و توانستیم مسابقه با استرالیا را ببریم و شرایط را بهتر کنیم.

وی درباره مسابقه ایران برابر ژاپن هم گفت: بازی با ژاپن قطعا رقابت سختی است. ژاپن همیشه تیم خوبی است و به سختی می توان هماهنگی تیمی آن‌ها را برهم زد و حتی گاهی نمی‌شود. بازی برابر این تیم دشوار است و آن‌ها حتی با 10 پوئن اختلاف امتیاز، بازی را رها نمی‌کنند.

اسفندیار در پایان خاطر نشان کرد: قطعا تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد را در بازی با ژاپن داشته باشیم و بازی را ببریم.

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار خواهند کرد. آن‌ها از ساعت 20 و 30 دقیقه و در دومین مسابقه با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.