تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا در سومین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف استرالیا خواهد رفت.

ایران - استرالیا؛ نبردی انتقامی برای سرو قامتان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران شروع خوبی را در رقابت‌های لیگ ملت‌ها تجربه کرد و در گام اول موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و کم اشتباه چین را شکست دهد. با توجه به دو شکست قبلی هلند تصور می‌شد شاگردان بهروز عطایی کار خیلی دشواری برای غلبه بر این تیم پیش رو نداشته باشند اما تیم جوان ایران نتوانست در این مسابقه انتظارات را برآورده کند و برخلاف انتظار در سه ست پیاپی از حریف اروپایی خود شکست خورد.

همانطور که گفته شد تیم ایران به شکل قابل توجهی جوان شده و باید هرچه سریع‌تر شکست برابر هلند را به فراموشی بسپارد تا این باخت در ادامه مسابقات عملکرد ما را تحت الشعاع قرار ندهد. به خصوص اینکه پیروزی در دو مسابقه آینده برابر استرالیا و البته ژاپن می‌تواند به شکل کامل روحیه خوب را به اردوی ایران بازگرداند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا از ساعت 4:30 رو در روی استرالیا قرار خواهد گرفت؛ تیمی که هنوز هیچ ستی در این مسابقات کسب نکرده و در دو مسابقه قبلی خود با نتیجه مشابه 3-0 برابر برزیل و اسلوونی شکست خورده است. در حقیقت استرالیا نیز مانند هلند اولین پیروزی خود در لیگ ملت‌ها را مقابل ایران جستجو می‌کند و به همین خاطر می‌تواند انگیزه‌های زیادی داشته باشد.

با این حال تقابل بین ایران و استرالیا یک نبرد انتقامی برای سروقامتان کشورمان محسوب می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های سال گذشته نیز مقابل استرالیا قرار گرفته بود؛ جایی که تیم ولادیمیر آلکنو یکی از بدترین نمایش‌های خود در طول تورنمنت را ارائه داد و با نتیجه 3-2 از حریف خود شکست خورد. در واقع ایران می‌تواند با پیروزی در مسابقه فردا علاوه بر بازگشت به روند پیروزی انتقام شکست در VNL سال گذشته را هم بگیرد.