در بازی با استرالیا، ویدئو چک صحنه ای را نشان داد که برای همه علاقه مندان به والیبال تعجب برانگیز بود.

میلیمتری ترین امتیاز لیگ ملت ها با بینی اسفندیار!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی والیبال ایران از استرالیا 2 بر یک پیش بود، در ست چهارم و در یک رالی دیدنی، ایران با دفاع امیرحسین اسفندیار توانست به امتیاز سیزدهم برسد. استرالیایی ها که تصور می کردند دفاع اسفندیار به بیرون رفته، درخواست ویدیوچک کردند تا اختلاف دو تیم به جای 5 امتیاز به عدد 3 برسد و کانگوروها برای بازگشت به بازی همچنان امیدوار باشند.

در حالی که اسفندیار با برخورد توپ به بینی اش توانسته بود اسپک استرالیایی ها را دفاع کند و کمی هم دچار آسیب دیدگی شده بود، بازیکنان استرالیا به یکدیگر اطمینان می دادند که توپ به بیرون رفته و امتیاز به نام آن ها ثبت خواهد شد. البته که هر بیننده ای با دیدن صحنه اصلی تصور می کرد که توپ بیرون از زمین خوابیده است. 

اما لحظاتی بعد سیستم دقیق ویدیوچک یک صحنه عجیب را نشان داد. این صحنه نمایانگر وجود بخش ناچیزی از توپ روی خط عقب زمین استرالیا بود! این اتفاق که شاید کمتر در والیبال دنیا رخ داده باشد، تعجب و حسرت بازیکنان و سرمربی استرالیا را در پی داشت که با یک توپ میلیمتری یک امتیاز را از دست دادند.

البته که اسفندیار و ملی پوشان ایران هم به خاطر این خوش شانسی و استفاده از ویدیوچک خوشحال بودند و گام بلندی با همین اتفاق به سوی پیروزی سه بر یک برابر استرالیا برداشتند.