فارس/ جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از بیانات ایشان در آغاز سال سوم مجلس تقدیر کرده و تاکید کردند: با هیچ طرح و لایحه ای خلاف منافع و مصالح ملت برخورد نمی کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از بیانات ایشان در آغاز سال سوم مجلس تقدیر کردند.

متن نامه بدین شرح است:

سخنان رهگشای حضرتعالی در دیدار سالانه با نمایندگان منشور مجلس انقلابی و همچنین چارچوب عملی برای اقدامات مجلس در نیمه دوم عمر خود است.

مجلس را مسئول و متولی نقد درونی در ابعاد ملی می دانیم و با تقویت بعد نظارت چشمان تیزبین ملت در رصد وضعیت کشور به ویژه بخش های دولتی خواهیم بود و نقاط قوت و آسیب پذیری ها را با دقت زیرنظر می گیریم.

محبت حضرتعالی در بیان این نکته که تعبیر مجلس انقلابی تعبیر حقیقی خود را قدر می شناسیم و تلاش خواهیم کرد تا عمل فردی یکایک ما و همچنین برون داد جمعی مجلس، انقلابی بماند چرا که می دانیم انقلابی ماندن مهم تر از انقلابی بودن است.

مسئولیت تمامی قوانین و مصوبات مجلس را برعهده می گیریم و با هیچ طرح و لایحه ای برخوردی خلاف منافع و مصالح ملت نخواهیم کرد.

با همراهی دولت با اصلاح اساسی ساختار بودجه در سال های 1402 و 1403 برای رفع ام الخبائث مشکلات اقتصادی کشور که همان کسری بودجه است و مسیر اصلاح و جراحی اساسی در معیشت مردم را تنگ کرده است، تلاش می کنیم.