سرمربی سایپا می‌گوید گرچه لیگ برتری کردن سایپا در فصل بعد سخت است؛ اما غیر ممکن نیست.

درخشان: حیف است سایپا لیگ برتری نباشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان در چند بازی آخر لیگ دسته یک آزادگان به سایپا اضافه شد و هدایت این تیم را در دست گرفت. وی در مورد بقایشان گفت: کار خیلی سختی بود و انجام شدنش نیاز به فکر، کار و حمایت داشت که باید انجام می‌شد؛ به خصوص حمایت کادر مدیریتی که بتوانند به مربی که آوردند اعتماد کنند که خوشبختانه این اتفاق افتاد. از هئیت‌مدیره محترم، آقای فراهانی و آقای تیموری که رئیس کارخانه است تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کردند تا کمک کنیم. از این بابت خوشحالم که توانستم یک تیم با اصالت تهرانی را در لیگ یک حفظ کنیم. با توجه به اینکه مشکلاتی در لیگ برتر برای سایپا پیش آمد و به لیگ یک آمد. امیدوارم در سال آینده ما تلاش کنیم که به لیگ برتر برگردیم. با توجه به اینکه کار سختی است ولی غیر ممکن نیست و می‌توان انجام داد، انشالله با کمک هیئت‌مدیره محترم، برنامه ریزی و بودجه خوب، ما بتوانیم این تیم را به لیگ برتر برگردانیم. 

او در خصوص اینکه از سایپا ستاره‌های زیادی به فوتبال معرفی شده ادامه داد: حیف است که این تیم در لیگ برتر ما حضور نداشته باشد؛ با توجه به سازندگی‌هایش و زیر ساخت‌هایی که دارد در حد یک باشگاه حرفه‌ای است و جا دارد بیشتر ازاین امکانات به آن اضافه شود تا بیشتر به آن احترام بگذارند که جز ۴ تیم بالای لیگ برتر باشد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد شکست شاگردان اسکوچیچ در بازی دوستانه گفت: شکست اصلا مهم نیست. بازی تدارکاتی یعنی همین‌که شکست بخوری، ارزیابی و برنامه ریزی کنی و ببینی که توان تیمت چقدر است و نقاط ضعف کجاست؟ ما در این بازی دیدیم که چند مشکل داریم که باید برطرف شود که اگر رفع نشود ما در جام جهانی گرفتار تیم‌های حرفه‌ای خواهیم شد. حریفان ما تا دندان مسلح می‌آیند و مطمئنا کار ما خیلی سخت خواهد شد امیدوارم اشکالات بزرگی که دیدیم رفع شود. 

درخشان در پایان در مورد خرید‌های پرسپولیس افزود: باشگاه بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و مطمئنا کسانی که خریدند می‌توانند کمک کنند. ولی مهم این است چجوری از بازیکنان بزرگ استفاده کنی تا مثمرثمر واقع شوند. ضمن اینکه باید بدانند به چه تیمی آمده‌اند و انتظارات هواداران به چه شکل است که آن‌ها را برآورده کنند.