دیگر عرصه فرار مالیاتی بسیار تنگ شده و همه اشخاصی که در هرکجای ایران کالا یا خدمات بفروش میرسانند یجورایی درگیر با سازمان امور مالیاتی هستند از این رو همه صاحبان کسب و کار به مشاور مالیاتی نیاز دارند. و کسانی که بدون مشورت مشاور اقدام کاری کرده اند شدید جریمه شده اند

چرا به مشاور مالیاتی نیاز داریم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دیگر عرصه فرار مالیاتی بسیار تنگ شده و همه اشخاصی که در هرکجای ایران کالا یا خدمات بفروش میرسانند یجورایی درگیر با سازمان امور مالیاتی هستند از این رو همه صاحبان کسب و کار به مشاور مالیاتی نیاز دارند. و کسانی که بدون مشورت مشاور اقدام کاری کرده اند شدید جریمه شده اند.

ق5غ65غ7556

10مورد مهمی که میتوان به مشاور مالیاتی رجوع کرد؟

  1. خرید نرم افزار حسابداری و استقرار آن
  2. تهاتر حسابها
  3. اظهارنامه مالیاتی
  4. اسناد حسابداری
  5. مسائل حقوق و بیمه
  6. اظهارنامه ارزش افزوده
  7. تحریر دفاتر
  8. کانورت اسناد
  9. تحریر لایحه مالیاتی
  10. حضور در جلسات رسیدگی

چه تعداد مشاور مالیاتی در کشور ارائه خدمات مینمایند؟

آمار دقیقی نسب به تعداد مشاوران مالیاتی در کشور وجود ندارد، اما طبق آمار غیر رسمی تعداد مشاوران مالیاتی در کشور بالای 2000 نفر می باشد که برخی به نسبت از شهرت خوبی برخوردار هستند.

آیا به مشاوران مالیاتی که در اینستاگرام خدمات ارائه مینمایند میتوان اعتماد کرد؟

مشاوران مالیاتی زیادی در اینستاگرام وجود دارد که اقدام به ارائه خدمات مینمایند و روز به روز به تعدادشان هم افزوده می شود ولی متاسفانه اغلب این افراد تجربه عملی ندارند و فقط بصورت تئوری با موارد حسابداری آشنا هستند و ارائه راهکار می نمایند که اصلا قابل اتکا نمی باشد.

 

مربی حسابداری با مشاور مالیاتی چه فرقی دارد؟

در مواقع مربی حسابداری اقدام به اموزش مسائل حسابداری می پردازد و اغلب بصورت تئوری می باشد اما مشاور مالیاتی بصورت هوشمندانه ارائه راهکار به اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص جلوگیری از جرائم مالیاتی می نماید.

ث5645645645

آیا مشاور مالیاتی اشخاص حقیقی با مشاور مالیاتی شرکت ها متفاوت  می باشد؟

امور مالیات بسیار گسترده می باشد و مسائلی که در شرکت های وجود دارد بطور کلی با اصناف متفاوت می باشد از این رو قطعا مشاوران متخصص در هر حوزه جدا گانه می باشد ،اما در این مطلب قصد داریم سامانه مشاور مالیاتی را به شما معرفی کنیم که بطور کامل شرایط ارائه مشاوره مالیاتی در دو حوزه را دارا می باشد.

دنبال مشاور مالیاتی کم هزینه باشیم یا پر هزینه؟

کم هزینه و یا پر هزینه بدن مشاور مالیاتی ملاک برتری یک دیگر نمیتواند باشد، درواقع کاربران باید دنبال یک مشاور مالیاتی مجرب باشند که روزانه بالای 20 مورد ارباب رجوع داشته باشد، در واقع چنین مشاوران همواره خود را بروز نگه میدارند.

چرا هزینه مشاور مالیاتی انقدر بالا رفته؟

مسائل مالیاتی یکی پیچیده ترین مسائل روز جهان می باشد که در سالهای اخیر در ایران نیز بسیار با اهمیت گشته است، با توجه به اینکه یک فرد پس از سالیان سال کار در حرفه حسابداری به سطح یک مشاور مالیاتی میرسد ، تعداد مشاوران مالیاتی خوب در کشور بسیار کم می باشد در واقع نسبت مشاور مالیاتی به مودی مالیاتی آمار بسیار فاجعه باری دارد، از این رو، این مشکل باعث گردیده هزینه دریافت مشاوره مالیاتی برای افراد بسیار بالا در آید، که این امر باعث اجتناب افراد نسبت به روجوع به مشاور در خصوص مسائل حسابداری و مالیاتی شده است که در این مطلب راه کار استفاده از مشاور مالیاتی با هزینه پایین را بهتون معرفی می نماییم.

از چه کسی سوالات مالیاتیمون رو بپرسیم؟

یکی از شرکت های حسابداری پیشرو در تهران با ساخت پلتفرم سامانه مشاور مالیاتی ، توانسته به شدت هزینه دریافت مشاوره مالیاتی را کاهش دهد، به این صورت می باشد که کاربران با ثبت نام در سامانه با کلیک بر روی آیکون تلفن یک تماس بین کاربر و یک تماس با مشاور برقرار می شود .

در چه ساعاتی میتوان با مشاور مالیاتی ارتباط برقرار نمود؟

 در این سامانه مشاوران بصورت 24 ساعته بصورت صوتی ، تصویری و چت با مودیان در ارتباط هستند که در نوع خودش ایده بسیار جالبی می باشد.

هزینه مشاور مالیاتی چقدر می باشد؟

هزینه مشاور مالیاتی در این سامانه فقط دقیقه ای 2 هزار تومان می باشد.

منبع :  iliyahesab.com/مشاوره-مالیاتی