کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید، خواهان انتقال ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون به این باشگاه شده است.

درخواست آنجلوتی از سوی رئال مادرید رد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در تمام طول فصل گذشته به نظر می رسید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی شده است، اما در آخرین دقایق نظر خود را تغییر داده و قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر با پاری سن ژرمن تمدید کرد. این شکست بزرگ، استراتژی باشگاه اسپانیایی در بازار نقل و انتقالات را تغییر داده و هر روز یک نام جدید برای انتقال تابستانی به این تیم پرطرفدار مطرح می شود.

ادواردو ایندا، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد کارلو آنچلوتی هر روز با خوزه آنخل سانچز، نایب رئیس باشگاه رئال مادرید در ارتباط بوده و خواهان جذب یک مهاجم جدید شده است. ریچارلیسون، ستاره برزیلی اورتون مورد توجه کارلتو قرار گرفته و او از مدیران باشگاه خواهان نهایی کردن این انتقال شده است. اما مدیران رئال مادرید تمایلی به توافق با این مهاجم بلندقامت و برزیلی داشته و او را گزینه مناسبی برای جانشینی کریم بنزما در سال های پیش رو نمی دانند. 

مدیران باشگاه ابتدا قصد دارند لوکا یوویچ و ماریانو دیاز، دو مهاجم اغلب نیمکت نشین رئال مادرید در فصل اخیر را به فروش برسانند. اما مشتری خاصی برای این دو بازیکن وجود ندارد و به همین دلیل کار رئال مادرید برای مهیا ساختن خواسته های کارلو آنچلوتی دشوار شده است.

کارلو آنچلوتی در دوران حضور در اورتون سرمربی ریچارلیسون بوده و علاقه خاصی با این مهاجم قدبلند و برزیلی دارد. داروین نوینز، ستاره جدید لیورپول نیز دیگر گزینه رئال مادرید برای تقویت خط حمله در فصل تابستان بود، اما آنها برای خرید این بازیکن دیر اقدام کردند و دیگر بنفیکا براش فروش او با مرسی سایدی ها به توافق رسیده بود. ممکن است شرایط دشوار بازار باعث شود رئال مادرید فصل بعد را نیز با همین خط حمله سپری کند.