کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در چند بازی اخیر این تیم نمایش‌های انتقاد آمیزی را از خود را از دست داده است.

نگرانی رئال مادرید؛ افت ادامه دار ستاره برزیلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته‌های اخیر روزهای پر نوسانی را تجربه کرده است. آنها ابتدا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ارائه یک نمایش ناامید کننده از پاری‌سن‌ژرمن شکست خوردند اما در بازی برگشت به یک پیروزی دراماتیک دست یافته و به شکل فوق العاده ای به جمع هشت تیم پایانی چمپیونزلیگ راه پیدا کردند.

با این حال شوک بزرگ به رئال مادرید پیش از وقفه بازی‌های ملی وارد شد؛ جایی که تیم کارلو آنچلوتی با ارائه یک نمایش فاجعه‌بار با چهار گل از حریف دیرینه خود یعنی بارسلونا شکست خورد تا یک شکست سنگین در کارنامه این تیم به ثبت برسد.

در دیدار ال‌کلاسیکو خط دفاعی رئال مادرید عملکرد بسیار بدی داشت و در این بین کاسمیرو نیز به عنوان هافبک دفاعی نتوانست نقش همیشگی خود را به خوبی ایفا کند. ستاره برزیلی قبل از آن نیز نشان داده بود که با فرم خوب خود فاصله گرفته است. کاسمیرو همچنین در بازی دیشب رئال برابر سلتاویگو نیز خیلی نمایش قابل قبولی از خود ارائه نداد.

در همین راستا مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رئال‌مادرید از ادامه دار شدن افت کاسمیرو کاملاً نگران شده است. هافبک برزیلی یک بازیکن کلیدی برای لوس بلانکوس محسوب می شود و بازگشت او به فرم همیشگی می تواند یک فاکتور مهم در راستای حرکت تیم کارلو آنچلوتی به سمت موفقیت باشد.