بارسلونا به تمدید قرارداد با گاوی نزدیک نیست و باید منتظر مذاکرات بعدی ماند.

گاوی-بارسلونا؛ خیلی دور، خیلی نزدیک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و مدیر برنامه های گاوی چند روز پیش برای دومین بار پای میز مذاکره رفتند و سپس رسانه های اسپانیایی مدعی شدند دو طرف برای رسیدن به توافق نهایی بسیار نزدیک شده اند. پس از مدت ها گمانه زنی بالاخره بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد را به گاوی ارائه داد چرا که از قرارداد این پدیده 17 ساله تنها یک سال دیگر باقیمانده و لیورپول سخت علاقه مند به اوست.

 گاوی از سال گذشته و با صلاحدید رونالد کومان به ترکیب اصلی بارسا اضافه شد و به سرعت پیراهن تیم ملی اسپانیا را نیز به تن کرد. چه کسی تصور می کرد یک بازیکن 17 ساله در کمترین زمان ممکن هم پیراهن بارسا و هم اسپانیا را به دست بیاورد؟ همین غافلگیری باعث شده تا اکنون سران بارسا برای تمدید با او به دردسر بیفتند. در واقع مشکلات اقتصادی بارسا اجازه نمی دهد تا توقعات مدیر برنامه های گاوی برآورده شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، علی رغم خوشبینی های خوان لاپورتا، رئیس بارسا، دو طرف هنوز برای رسیدن به توافق نهایی نزدیک نیستند. پیشنهاد دستمزد بارسا به گاوی در حد یک ستاره ملی پوش نیست در حالی که ایجنت گاوی معتقد است او باید در حد یک بازیکن بزرگ دستمزد بگیرد. دو طرف در مورد مدت زمان قرارداد و بندهای پاداش نیز اختلاف نظراتی کوچک دارند. بند فسخ یک میلیارد یورویی اما تنها چیزی است که بر سر آن توافق شده و فعلا باید منتظر مذاکره بعدی برای رسیدن به امضای نهایی تمدید قرارداد ماند.