باشگاه بارسلونا همچنان امیدوار است که بتواند سزار آسپیلیکوئتا، مدافع چلسی، را در این تابستان به خدمت بگیرد.

درخواست بارسا از آسپیلیکوئتا: به چلسی فشار  بیار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آسپیلیکوئتا با چلسی تا تابستان 2023 ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن در فکر بازگشت به اسپانیا است. 

این مدافع 32 ساله در طول دوران حضورش در استمفوردبریج موفق شد تمامی جام‌های معتبر اروپایی و داخلی را با پیراهن چلسی به دست آورد و حالا قصد دارد این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کند. 

با این حال مدیران باشگاه چلسی و همچنین توماس توخل علاقه زیادی به حفظ او دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را برای تمدید مدت حضورش در این تیم متقاعد کنند و همین موضوع کار جذب این بازیکن را برای بارسا دشوار کرده است. 

روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که مدیران باشگاه بارسلونا در صحبت‌هایی که با این بازیکن داشته‌اند از او خواستند که درخواست جدایی را به صورت رسمی به مدیران چلسی اعلام کند. آنها  امیدوار هستند که با علنی شدن تصمیم این بازیکن برای ترک استمفوردبریج، روند مذاکرات سرعت گرفته و جذب او برای این باشگاه آسان‌تر شود. 

این در حالی است که گفته می‌شود توخل قصد دارد شخصا مذاکراتی را با آسپیلیکوئتا انجام داده و او را برای ادامه حضور در چلسی متقاعد کند. 

بارسا مشتاق است که خلا ایجاد شده در پست دفاع راست تیمش با جدایی دنی آلوس را با حضور این بازیکن پر کند اما در عین حال به او هشدار داده‌اند که اگر نتواند مدیران چلسی را برای انجام این انتقال راضی کند، ممکن است برای خرید گزینه‌های دیگری که زیر نظر دارند اقدام کنند.