اسطوره باشگاه میلان از عملکرد مدیران این باشگاه دلخور شده و هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است.

نارضایتی اسطوره؛ جدایی مالدینی از میلان؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات میلان روند کندی را طی می‌کند، اتفاقی که دلیل آن وقفه و پیچش در مذاکرات تمدید قرارداد پائولو مالدینی عنوان شده است. قرارداد مالدینی که نقش اصلی را در نقل و انتقالات روسونری ایفا می‌کند، تا کمتر از دو هفته دیگر اعتبار دارد(11 روز). گفته می‌شود که ورود مالک جدید و مسائل پیرامون آن تا این لحظه جلوی تمدید قرارداد را گرفته است.

رناتو سانچز، ستاره پرتغالی لیل، یکی از بازیکنان مورد نظر میلان در نقل و انتقالات تابستانی است اما به نظر می‌رسد قهرمان سری آ ایتالیا در رقابت با پاری‌سن‌ژرمن برای جذب این بازیکن ناکام بماند.

پیشنهاد میلان به باشگاه لیل ۱۵ میلیون یورو بود اما حالا خبر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن حاضر شده ۳۰ میلیون یورو برای این بازیکن بپردازد. مالکان تیم ایتالیایی هم تمایلی برای پرداخت چنین مبلغی ندارند بنابراین بعید است شانسی برای خرید سانچز داشته باشند.

پیش از این میلان با سون بوتمن، مدافع لیل هم توافق کرده بود ولی وقتی پای پیشنهاد تیم نیوکاسل به میان آمد، همه چیز تغییر کرد.

رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که این وضعیت باعث بالا رفتن تنش در پشت صحنه باشگاه شده است. 

مالکان باشگاه حاضر نیستند بودجه تیم را بالا ببرند و مالدینی هم از اینکه تلاش 6ماهه‌اش برای خرید سانچز بی‌نتیجه مانده، اصلا راضی نیست.