مراسم معارفه اورلین شوامنی، ستاره جدید رئال مادرید، قرار است به زودی برگزار شود.

برای تست‌های پزشکی؛ شوامنی به برنابئو رفت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شوامنی عملکرد درخشانی در ترکیب موناکو ارائه کرد و همین باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی به دنبال جذب او باشند.

با این حال این رئال مادرید بود که موفق شد در کورس جذب این بازیکن بر رقبایی مانند پاری سن ژرمن و لیورپول غلبه کرده و او را با قراردادی شش ساله به خدمت بگیرد. 

این بازیکن شب گذشته در اردوی تیم ملی فرانسه حضور داشت و پس از شکست این تیم برابر کرواسی، مجوز ترک اردوی این تیم را دریافت کرد تا پیش از آغاز تعطیلات تابستانی در تست پزشکی رئال مادرید شرکت کند. در نهایت مراسم معارفه‌اش به صورت رسمی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. 

تصاویر منتشر شده از سوی رسانه‌های اسپانیایی نشان می‌دهد که این بازیکن برای انجام تست‌های پزشکی در مادرید  حضور دارد و آماده است تا برای اولین بار پیراهن رئال مادرید را برابر دوربین‌ها به تن کند. 

این ستاره فرانسوی با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو و با بند پاداش تا سقف 20 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و به این ترتیب دست لیورپول و پی اس جی از جذب او کوتاه ماند. 

این در حالی است که کیلیان امباپه که در تیم ملی فرانسه نیز با این بازیکن هم‌تیمی است علاقه بسیاری به بازی او دارد و از مدیران پی اس جی خواسته بود که او را به خدمت بگیرند، امری که در نهایت در انجام آن موفق نبودند.