پائولو مالدینی، مدیر میلان، تماسی با کارلو آنجلوتی داشته تا درباره شرایط جذب مارکو آسنسیو با او صحبت کند.

تلاش میلان برای آسنسیو؛ مالدینی با آنجلوتی تماس گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در تابستان 2023  به پایان می‌رسد و همین باعث شده که باشگاه‌های بسیاری شرایط جذب او در پنجره تابستانی امسال را زیر نظر داشته باشند. 
مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد این بازیکن با رئال مادرید از مدتی قبل آغاز شده اما دو طرف هنوز برای بر سرامضای قرارداد جدید با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند. 
همین باعث شده که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر دهند که مدیران این باشگاه اسپانیایی ترجیح می‌دهند این بازیکن را به فروش برسانند تا با ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده روبرو نباشند.

باشگاه‌های درجه یکی چون منچستریونایتد و تاتنهام احتمال جذب این بازیکن و شرایط رئال برای فروش او را زیر نظر دارند اما میلان اصلی‌ترین گزینه برای خرید این هافبک اسپانیایی به حساب می‌آمد.
حالا روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شده که مالدینی اخیرا تماسی با آنچلوتی داشته تا شرایط این بازیکن را از سرمربی سابقش در میلان جویا شده و مطمئن شود که این مربی ایتالیایی و مدیران رئال حاضر به فروش آسنسیو هستند. 
آنچلوتی از فروش این بازیکن اسپانیایی استقبال می‌کند اما مدیران رئال مادرید خواهان دریافت 30 تا 35 میلیون یورو برای فروش او هستند، بنابراین به نظر می‌رسد که کار انتقال او به میلان چندان زود انجام نشود و مذاکرات در ماه‌های پیش‌رو همچنان ادامه پیدا کند. 
حضور میلان در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باعث شده که خود این بازیکن اسپانیایی نیز علاقه بیشتری به حضور در این تیم نسبت به آرسنال و یونایتد داشته باشد که فصل آینده باید در لیگ اروپا به میدان بروند.