باشگاه آرسنال در حال بررسی شرایط جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، است.

ورود آرسنال به رقابت جذب ستاره رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو وارد 12 ماه پایانی قراردادش با رئال مادرید شده و همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری پیرامون آینده این بازیکن به گوش برسد. 

مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد این بازیکن با رئال مادرید از مدتی قبل آغاز شده اما دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده‌اند. 

به همین دلیل بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که مدیران این باشگاه اسپانیایی ترجیح می‌دهند که این بازیکن را به فروش برسانند تا با ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده روبرو نباشند. 

پیش از آن از باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان باشگاه‌هایی که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند نام برده می‌شد اما میلان اصلی‌ترین گزینه برای خرید این هافبک اسپانیایی به حساب می‌آمد. 

اما حالا روزنامه انگلیسی میرر خبر داده که آرسنال در روزهای گذشته با مدیر برنامه و نمایندگان آسنسیو تماس‌هایی داشته تا در جریان شرایط این بازیکن و توقع او برای دریافت دستمزد در فصل آینده قرار گرفته و در صورت امکان پیشنهادی رسمی را برای جذب او به مدیران رئال مادرید ارائه دهد. 

در این خبر همچنین به این موضوع اشاره شده که عدم حضور توپچی‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده باعث شده که آسنسیو علاقه زیادی به انجام این انتقال نداشته باشد اما با این حال احتمال حضور او در ورزشگاه امارات را به صورت کامل از بین نمی‌برد. 

این بازیکن اسپانیایی بیشتر از هر چیز به دنبال تضمینی برای حضور مداوم در زمین است، چرا که قصد دارد در ماه‌های منتهی به جام جهانی 2022 قطر توانایی‌هایش را به لوییز انریکه ثابت کرده و در ترکیب تیم ملی اسپانیا به میدان برود.