نیمار همچنان قصد ادامه حضور در پی‌اس‌جی را دارد و از شایعات رسانه‌ها خسته است.

نیمار: چند بار بگویم که از PSG نمی‌روم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، دیگر نمی‌خواهد نیمار 30 ساله را در ترکیبش داشته باشد. با دستور مستقیمی که از قطر رسیده، نیمار در لیست فروش پی‌اس‌جی قرار گرفته و پاریسی‌ها از همین حالا منتظر رسیدن پیشنهاد برای نیمار هستند. این در حالی است که نیمار هم‌چون امباپه تا سه فصل دیگر یعنی ژوئن 2025 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. با وجود تمایل پاری سن ژرمن برای فروش نیمار، انتقال او بسیار سخت خواهد بود زیرا دستمزد و رقم خرید بالایی دارد.

دیروز اکیپ هم نوشت که اگر پیشنهادی خوب برای نیمار برسد، باشگاه با جدایی او مخالفت نخواهد کرد اما نیمار که یک بار این شایعات را رد کرده بود، در مصاحبه با "OhMyGoal" تاکید کرد که قصد جدایی ندارد:« چند بار باید بگویم که قرار نیبست جایی بروم؟ این مسلم است که هدف من ماندن در پی‌اس‌جی و بازی با پیراهن این باشگاه در فصل آینده است. 

هیچکس از باشگاه در مورد انتقالم به تیمی دیگر با من حرف نزده و از طرف خودم بگویم که به چیزی جز ماندن در پاریس فکر نمی‌کنم. باشگاه اهداف بلندی در فصل بعد دارد و می‌خواهم در این برنامه جاه طلبانه، نقش مهمی داشته باشم. این شایعات اهمیتی برایم ندارند»