در شهر رفسنجان همه در انتظار سوت آغاز بازی مقابل فجر سپاسی هستند که اولین بازی همراه با تماشاچی تاریخ این باشگاه در این سطح به شمار می آید.

وعده خوش علیزاده به بازیکنان رفسنجان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان برای اولین باردر ورزشگاه خود بازی روز سه شنبه را میزبانی می‌کند علی علیزاده در این مورد به خبرنگار ما گفت : ورزشگاه ما چمن خیلی مطلوبی دارد. همانطور که میدانید در زمین شماره دو که کوچکتر است بازی می کنیم و ورزشگاه اصلی مان  هنوز آماده نشده و این ورزشگاه بیشتر از ۲ هزار نفر گنجایش ندارد. صد در صد هواداران مان می توانند روز سه شنبه بیایند و انشاالله یک بازی خوب و تماشاگر پسند انجام دهیم که تماشاگران ما که برا اولین بار به این زمین می آیند و بازی را می بینندد لذت ببرند. 

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که ورزشگاه اصلی شأن چه زمانی آماده می‌شود گفت:  گفته اند تا اواخر شهریور ماه آماده می شود. ما هم داریم سعی و تلاشمان را می کنیم ولی تاریخ دقیقی به ما اعلام نکردند. 

علیزاده در مورد ۱۵ درصد جریمه اعضای کادرفنی و بازیکنان عنوان کرد: ۵ درصد آن قطعی و ۱۰ درصد تعلیقی است، انشالله اگر نتیجه گرفتیم ۱۰ درصد را بر می گردانند.

وی در مورد شایعاتی بابت جدایی محمد ربیعی برای فصل آینده افزود:ایشان یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و همان طور که خودتان گفتید شایعه است و ما در آن مدت سکوت کردیم و صحبتی انجام ندادیم. نباید جواب رسانه های زرد را داد. باشگاه بیانیه ای داد و گفت چنین چیزی نیست من قبلا  گفتم همه چیز حرفه ای پیش خواهد رفت. ایشان مربی خوب و کاربلدی است و با ما قرارداد دارد. 

علیزاده در پایان در مورد جایگاه پنجمی مس رفسنجان در دومین سال حضورش در لیگ برتر افزود: انتظارات از  تیم ما بالا رفت و به همین خاطر حواشی به وجود آمد. ما هم تلاش می کنیم نسبت به سال گذشته جایگاهمان بهتر باشد.