حواشی تمدید قرارداد کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، با این باشگاه فرانسوی همچنان ادامه دارد.

خشم  مادریدی ها؛ امباپه با توهین به رئال لبخند زد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن شب گذشته اعلام کرد که برای امضای قرارداد جدید و سه ساله با کیلیان امباپه به توافق رسیده است. 
این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می‌رسید انتقال این بازیکن فرانسوی به رئال مادرید قطعی است و او پیراهن این باشگاه اسپانیایی را در فصل آینده به تن خواهد کرد. 
مدیران رئال مادرید نیز از توافق انجام شده با این بازیکن و خانواده او اطمینان داشتند و همین موضوع باعث شد که حتی فرصت جذب ارلینگ هالند را نیز از دست بدهند. 
با این حال امباپه در لحظات آخر و در چرخشی 180 درجه‌ای در حالی که تقریبا هیچکس شانسی برای پی اس جی قائل نبود، تصمیم گرفت پیشنهاد هنگفت مدیران قطری را بپذیرد و به حضورش در این باشگاه ادامه دهد. 
پی اس جی شب گذشته در آخرین دیدار از رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه به مصاف متز رفت و امباپه تمدید قراردادش را با هت‌تریک در این بازی جشن گرفت. 
جشن قهرمانی پاری سن ژرمن نیز در این بازی برگزار شد و از سوی دیگر، مراسمی نیز برای ادای احترام و تقدیر از امباپه در نظر گرفته شده بود که با اتفاقات عجیبی همراه شد. 

در حالی که امباپه و ناصر الخلیفی در کنار یکدیگر ایستاده و در حال صحبت با هواداران بودند، صدای شعارهای توهین آمیز هواداران پاری سن ژرمن خطاب به رئال مادرید در ورزشگاه طنین انداز شد و این بازیکن فرانسوی در واکنش به این اتفاق لبخند زد. 
این موضوع خشم بسیاری را در بین هواداران رئال مادرید و حتی جامعه فوتبالی اسپانیا به همراه داشت و کارشناسان حاضر در برنامه الچیرینگیتو شدیدا نسبت به این موضوع اعتراض کردند. ادو اگیره که یکی از مهمانان این برنامه بود در واکنش به این اتفاق گفت که تا به حال در زندگی‌اش تا این حد تحقیر نشده است.