منچسترسیتی به ارلینگ هالند اعلام کرد که با شرایط فعلی تمایلی به جذب او ندارد.

عقب‌نشینی ناگهانی سیتی؛ هالند شاگرد پپ نمی‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به نظر می رسید ارلینگ هالند نزدیک تر از همیشه به منچسترسیتی است، امروز نشریه بیلد خبر از عقب نشینی باشگاه آبی پوش شهر منچستر داد. 
 

رسانه های آلمانی در روزهای اخیر گزارش داده بودند که سیتی و هالند به توافق رسیده اند و ستاره نروژی با دستمزدی 30 میلیون یورویی شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد ولی در نهایت توقعات مالی بالای مینو رایولا، ایجنت و آلف هالند، پدر بازیکن همه چیز را منتفی کرد. بیلد نوشته است که رایولا برای این انتقال 40 میلیون یورو و پدر هالند نیز 30 میلیون یورو کمیسیون می خواهند در حالی که سیتی اعتقاد دارد این ارقام گزاف هستند و تمایلی به پرداخت شان ندارد.

هالند تابستان امسال می تواند با 75 میلیون یورو از دورتموند جدا شود ولی باید تا مدت زمان مشخصی به باشگاه اعلام شود که قصد دارد این بند فسخ را فعال کند. تمایل خود هالند بازی در فوتبال اسپانیاست و اگر مبالغ پیشنهادی برابر باشد، لالیگا را ترجیح خواهد داد ولی شرایط اقتصادی بارسلونا اصلا مساعد نیست و این باشگاه توان برابری مالی با سیتی را ندارد. رئال مادرید اما از این حیث نسبت به بارسا دست بالاتر را دارد ولی باشگاه مادریدی نیز قادر به پرداخت 30 میلیون یورو دستمزد به هالند نیست. 

ستاره نروژی زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارد چون برای سیتی و رئال مادرید مهم است که هر چه زودتر این انتقال نهایی شود. هالند در نهایت کدام مقصد را انتخاب خواهد کرد؟