رهبر انقلاب خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه‌ها خاطرنشان کردند: سایه مبارک استاد متعهد و متدین و مجاهد بر سر دانشگاه کشور یکی از بزرگترین نعمتهای الهی و نوید دهنده سرافرازی و رستگاری آینده ملت ایران‌ است.

رهبر معظم انقلاب پیام دادند + متن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در همایش بسیج اساتید  به مناسبت سالگرد شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید پیام رهبر انقلاب خطاب به اساتید بسیجی توسط حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها قرائت شد.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 به استادان بسیجی دانشگاه و اجتماع آنان در روز ملی بسیج اساتید سلام و درود می فرستم و یاد دانشمند مجاهد شهید مصطفی چمران و دیگر شهدای دانشگاه را عزیز و گرامی می دارم.

سایه مبارک استاد متعهد و متدین و مجاهد بر سر دانشگاه کشور یکی از بزرگترین نعمتهای الهی و نوید دهنده سرافرازی و رستگاری آینده ملت ایران‌ است.

علم نافع و پیشرفته شما چه در موضوعات راهبردی و اساسی و چه در مسائل کاربردی نیاز حتمی و فوری کشور است.

 فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست پیشرفت علمی، نواوری و ماهیت دانش و زبان آن آمیخته با اخلاق و تربیت نفسانی  و همت گماشتن به دو گانه فراگیری تازه های علمی و‌ اجتهاد و تولید علم و وظایف دیگری از این قبیل نیز از جمله مسئولیت‌های استاد علم است و شما بسیجیان عزیز در همه این زمینه ها می توانید پیشگام و‌ پیشران باشید.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می کنم.