خواکین، اسطوره رئال بتیس، به همراه هالند در تعطیلات به سر می‌برد و شوخی جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

خواکین: هالند می‌خواست به بتیس بیاید اما نتوانست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند تصمیم گرفت که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شده و راهی منچسترسیتی شود. 

خواکین و هالند که هر دو در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی خودشان در سواحل مالاگا هستند، مدت زمانی را با یکدیگر سپری کرده و به گفتگو و معاشرت مشغول شدند. 

تصاویری که از این دو در اسپانیا منتشر شده نشان می‌دهد که آنها رابطه خوبی با هم برقرار کرده و در حال شوخی و خنده هستند تا پس از فصلی سخت و فشرده نهایت استفاده را از تعطیلات ببرند. 

خواکین در حالی که در کنار هالند حضور داشت، شوخی جالبی را در صفحه اینستاگرامش مطرح کرد. این اسطوره باشگاه رئال بتیس در ویدیویی که در صفحه خودش به اشتراک گذاشت گفت:« هالند می‌گویند که دوست دارد به بتیس بیاید و من به او گفتم که این تیم دیگر جایی برای او ندارد.»

وقتی خواکین این اظهارات را مطرح کرد، هالند که کنار او نشسته بود بلافاصله شروع به خندیدن کرد و این ستاره بتیس ادامه داد:« هیچ جایی برای او در این تیم وجود ندارد. شاید سال دیگر.»

بسیاری باور داشتند که این ستاره نروژی قرار است به اسپانیا منتقل شده و فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و او تصمیم گرفت قراردادی پنج ساله را با منچسترسیتی به امضا رسانده و راهی ورزشگاه اتحاد شود تا در تیم سابق پدرش تحت هدایت پپ گواردیولا به میدان برود.