محمد مهاجری در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: سوپر انقلابی‌ها برای احیای خود ناگزیرند دیگران را تخریب کنند.اینکه یک شخص تندرو به دیگران تهمت می زند حتما باید حرف خود را به مخالف تحمیل کند.

حمله تند مهاجری به سوپرانقلابی‌ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبرسراسری، محمدمهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، درباره ماهیت تندروی و انقلابی‌نماها در ایران گفت: «داستان سوپر انقلابی ها داستان افرادی است که در سخنرانی چندوقت پیش مقام معظم رهبری نیز به آنها اشاره شد. این افرادکسانی هستند که ما را از اول انقلاب به انقلابی بودن قبول نداشتند الان نیز گرفتار این افراد هستیم آدم های تندرویی که هیچ منطق و استدلالی بر رفتار و افکار آن ها حاکم نیست و معمولا آدم های تندرو دارای احساسات و عواطف سیاسی خیلی تند هستند و عقلانیتی نیز بر آن ها وجود ندارد و حتی قبل از انقلاب این افراد حضور داشتند. الان نیز دلواپسان، سوپرانقلابی‌های امروز هستند که به هیچ صراطی مستقیم نیستند.در جنگ نهروان و صفین هم سوپر انقلابی‌ها حضور داشتند کسانیکه حضرت علی(ع) را به انقلابی‌بودن قبول نداشتند».

او در ادامه درباره روش‌های سوپرانقلابی ها در سیاست ورزی افزود: «سوپر انقلابی‌ها برای احیای خود ناگزیرند دیگران را تخریب کنند.اینکه یک شخص تندرو به دیگران تهمت می زند حتما باید حرف خود را به مخالف تحمیل کند.دروغ و شارلاتانیسم و تهمت به دیگران روش‌هایی است که سوپرانقلابی ها به آن اعتقاد دارند. پیدا کردن این افراد نیز کار سختی نیست.الان شخصیت های سیاسی و شاخصی دارند.وقتی رهبری در دیدار با نمایندگان این حرف را می زنند یعنی در مجلس نیز این آفت وجود دارد وقتی رهبری می گویند انقلابی ماندن مهم است یعنی در مجلس نیز این جریان وجود دارد».

این فعال سیاسی سپس درباره آینده جریان تندرو اشاره کرد: «جریانات تندرو همیشه زنده هستند تا وقتی هوای نفس و شیطان و دروغ هست این جریان نیز وجود دارد و هیچوقت هم حذف نخواهند شد و نمک غذا سیاسیون ما هستند».

مهاجری در پایان نسبت به وجود تندروی در جناح چپ گفت: «در جناح چپ نیز تندروها کم نبودند بعد از دوم خرداد76 از این افراد در جناح چپ نیز زیاد بودند که برخی الان خارج کشور اند قبل از انقلاب نیز در سازمان مجاهدین خلق می بینید که به آدم کشی رو می آوردند و فردی مثل شریف واقفی را به شهادت می رسانند. البته در حال حاضر به این دلیل که جناح چپ در قدرت حضور ندارد سوپرانقلابی‌های جناح راست هستند بروز و ظهور دارند».