کارلوس توز، سرمربی جدید روزاریو سنترال مدعی شد که مایل است آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی و باتجربه را به خدمت بگیرد.

امیدوارم تیمم نصف کیفیت تیم کونته را ارائه دهد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس توز، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین روز سه شنبه تنها 17 روز پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، به عنوان سرمربی جدید تیم روزاریو سنترال برگزیده شد. حالا کارلوس توز در اولین نشست خبری خود تاکید کرد علاقه زیادی به آنتونیو کونته دارد و تلاش می کند تیم های تحت هدایتش نمایشی مانند تیم این سرمربی ایتالیایی از خود ارائه دهند.

کارلوس توز گفت: "نمی توانم در این مورد صحبت کنم، زیرا من به دلیل حجم کاری که دارم به سختی با همسرم صحبت می کنم. البته که من دوست دارم آنخل دی ماریا به روزاریو سنترال بیاید و چه کسی چنین را نمی خواهد؟ وقتی اوضاع آرام شد، با او تماس می‌گیرم و می‌پرسم می‌خواهد برای آینده خود چه کار کند. ما می دانیم که کیفیت دی ماریا چگونه است و تجربه ای که او برای بچه ها به ارمغان می آورد، برای تیم بسیار مثبت خواهد بود."

کارلوس توز در منچستریونایتد و تحت هدایت سر الکس فرگوسن قهرمان لیگ قهرمانان شد و با مکس آلگری در یوونتوس هم به فینال رسید. او همچنین برای روبرتو مانچینی در منچسترسیتی بازی کرد. اما با وجود اینکه کارلوس توز تنها یک سال زیر نظر آنتونیو کونته در تورین بازی کرد، سرمربی تاتنهام را الگوی خود قرار داده است. کارلوس توز در ادامه افزود: "کونته الگوی من است و او در یوونتوس چیزهای زیادی به من آموخت. سعی می کنم کاری کنم که تیمم کمی و حتی نصف سبک تیم های او بازی کند."