سخنگوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید هیچ‌گونه اختلاف نظری بین بازیکنان تیم ملی در خصوص کادرفنی وجود ندارد.

اصولی: موضع فدراسیون حمایت از اسکوچیچ است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" بعد از اظهارات نایب رییس مجلس در خصوص وجود برخی تلاش‌ها برای تغییر در کادرفنی تیم ملی، در یکی از برنامه‌های شبکه خبر به این موضوع پرداخته شد.

احسان اصولی، عضو و سخنگوی هیئت رییسه فدراسیون فوتبال نیز یکی از میهمانان تلفنی این برنامه بود که قویا از موضع حمایتی فدراسیون در قبال سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

سخنگوی هیئت رییسه فدراسیون فوتبال که میهمان تلفنی ویژه‌ برنامه شبکه خبر بود در خصوص موضع قاطع فدراسیون در خصوص همکاری یا قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ گفت:«ما در جاهای مختلف و مواقع مختلف در این خصوص اعلام موضع کردیم. حالا برخی خیلی علاقه ندارند این موضع را بشنوند مشکل ما و فدراسیون نیست. تصمیم ما در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه همکاری و حضور آقای اسکوچیچ است. این را قبلا هم بارها اعلام کردیم هم من به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه و هم آقای ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون. تک‌تک ارکان فدراسیون این موضوع را اعلام کردند.»

اصولی در ادامه گفت:« ما تا پایان جام ملت های آسیا با آقای اسکوچیچ قرارداد داریم و در فاصله اندک باقی مانده تا جام جهانی اصلا به صلاح نیست صحبت های این چنینی مطرح شود. دامن زدن به این بحث‌ها و طرح این موضوعات که هر از چند گاهی از برخی نقاط مطرح می شود، جز ضربه زدن به وحدت و همگرایی تیم ملی نتیجه دیگری نخواهد داشت.»

عضو هیات رییسه فدراسیون در خصوص اینکه این موضوعات از داخل اردوی تیم ملی و اختلاف نظر بین بازیکنان تیم ملی به گوش رسیده و آیا آن را تایید می‌کند یا خیر گفت:« اول اینکه اختلاف نظر در هر مجموعه‌ای می تواند وجود داشته باشد. اما اینکه این اختلاف بخواهد به نتیجه و همگرایی کل تیم آسیب برساند چنین چیزی وجود ندارد. اینکه بین برخی از بازیکنان و اعضای کادر اعتراضاتی در خصوص تدارکات تیم ملی و امکانات لجستیکیِ فراهم شده وجود داشته که حق هم داشتند تعارضی با منافع اصلی تیم که همان موفقیت است نداشته و در راه رسیدن به هدف اصلی تیم هیچگونه انشقاقی بین هیچ رکنی از ارکان فوتبال ایران وجود ندارد.»

اصولی در پایان گفت:« همه ما می‌دانیم که مردم ایران دلبسته تیم ملی هستند و با نتایج خوب آن خوشحال می‌شوند و و تمام ارکان تیم ملی هدفی جز موفقیت و تعالی پرچم سه رنگ کشورمان ندارند.»